استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

‍ کارگاه آموزشی و همایش یک روزه جهاد تبیین در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود

‍ کارگاه آموزشی و همایش یک روزه جهاد تبیین در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود

‍ کارگاه آموزشی و همایش یک روزه جهاد تبیین در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری کارگاه آموزشی و همایش یک روزه جهاد تبیین در روز ارتباطات و روابط عمومی خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه ۱۷ فروردین در اولین نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در بحث اعتبارات بند چ در خصوص یک درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی و تولید برنامه ها با همکاری صدا و سیما باید کیفی سازی بیشتر مورد توجه دستگاهها قرار گرفته و برنامه ها به سرعت به شورا اعلام شده و با نظارت شورا نسبت به هزینه کرد و تولید برنامه ها با همکاری صدا و سیما اقدام لازم صورت گیرد.

وی در خصوص تلاش دستگاههای اجرایی و روابط عمومی برای انعکاس دستاوردهای نظام و 
همچنین جهاد تبیین افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بیان دستاوردهای نظام در قالب جهاد تبیین تأکید داشتند و در این خصوص روابط عمومی دستگاهها با روش های نوین و ابتکارات نسبت به بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اقدام نمایند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان نسبت به بر برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی بر اساس تقویم و هر ۴۵ روز یک بار تأکید کرد و بیان داشت: مدیران مربوطه حتما در نشست های شورا شخصا حضور یابند و برای تبیین سیاست های و اقدامات دولت اقدام نمایند.

وی خواستار برنامه ریزی برای اطلاع رسانی اقدامات و شناسایی ظرفیت های رسانه های محلی برای تبیین دستاوردهای دولت شد و ادامه داد: باید کیفیت اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی با استفاده از ابزار نوین و مخاطب پسند افزایش یابد. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین بر اثر بخشی تولیدات صدا و سیما در خصوص اقدامات دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: برنامه هایی که در خصوص اقدامات دستگاههای اجرایی و تبیین د ستاوردهای دولت تولید می شود باید از جذابیت و مخاطب پسندی بالایی برخوردار باشد.

وی تأکید کرد: جهاد تبیین در قالب اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و اقدامات دستگاههای اجرایی معنی پیدا می کند و اگر به عملکرد ها و اقدامات به درستی اطلاع رسانی شود و در افکار عمومی اغناسازی صورت گیرد جهاد تبیین محقق شده است.

🗓 | چهارشنبه ۱۷ فروردین 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است