استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مجری طرح سامانه گرمسیری:

تکمیل طرح سامانه گرمسیری برای استان ایلام حیاتی است

تکمیل طرح سامانه گرمسیری برای استان ایلام حیاتی است

⭕️ بحث آموزش نیروهای بومی برای بکارگیری در طرح ها و پروژه های استان دنبال شود ...

استاندار ایلام در دیدار مجری طرح سامانه گرمسیری:
✔️ تکمیل طرح سامانه گرمسیری برای استان ایلام حیاتی است

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در دیدار با مجری طرح سامانه گرمسیری با عنوان این مطلب که تکمیل طرح سامانه گرمسیری برای استان ایلام حیاتی است، افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح سامانه گرمسیری برای توسعه صادرات کشاورزی استان بسیار ضروری است و باید روند انجام این پروژه تسریع یابد.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از سامانه گرمسیری موجب تحول در حوزه کشاورزی استان خواهد شد و ضمن اینکه ایلام را در ریل  توسعه قرار می دهد باعث اشتغالزایی و  رونق تولید محصولات کشاورزی می شود.

استاندار ایلام نقش سامانه گرمسیری را در توسعه و اشتغال استان بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: استان ایلام در حوزه آب و خاک و کشاورزی مستعد است و توجه و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار ضروری است.

وی در ادامه گفت: لازم است در جهت بکارگیری نیروی انسانی بومی در طرح ها و پروژه های مهم استان از طریق فنی و حرفه ای استان موضوع مهارت آموزی مرتبط دنبال شود.

🔹گفتنی در این نشست که معاون امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، مجری طرح سامانه گرمسیری در ابتدا گزارشی از روند پروژه ارایه داد و در پایان مقرر گردید پیگیری لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم انجام شود و در آینده نزدیک از این طرح بازدید بعمل آید.

🗓 | چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است