استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی:

از تمامی ظرفیت ها در راستای ایمن سازی راه‌ها استفاده می شود/ عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود

از تمامی ظرفیت ها در راستای ایمن سازی راه‌ها استفاده می شود/ عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود

‍ ‍ ⭕️ نیازمند فرهنگ‌سازی در راستای کاهش تلفات جاده‌ای هستیم ...

استاندار ایلام در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی:
✔️ از تمامی ظرفیت ها در راستای ایمن سازی راه‌ها استفاده می شود/ عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی ارزیابی می شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه روز پنجشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: باید از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی نظیر حمل و نقل و جاده ای، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمت رسان برای ایمن سازی و کاهش تلفات و حوادث جاده ای بهره گرفته شود.

وی افزود: همه مدیران دستگاه های خدمت رسان  باید هر روز گزارش های کاری خود را در ارتباط با سفرهای نوروزی ارائه دهند.

استاندار ایلام در ادامه از ارزیابی عملکرد دستگاه های خدمت رسان سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: پس از پایان تعطیلات عملکرد هر دستگاه اجرایی در ارتباط با شرح وظایف تعریف شده و درصد تحقق وظایف، مورد ارزیابی و رصد قرار خواهد گرفت.

دکتر بهرام نیا با ابراز تأسف از تعدادی افراد فوتی در جریان تصادفات اخیر سفرهای نوروزی در استان گفت: باید با فرهنگ‌سازی ازطریق رسانه و فضای  مجازی و بهره گیری از همه ظرفیت ها شاهد کاهش تلفات و حوادث جاده ای در مقایسه با سال قبل باشیم.

گفتنی است در این نشست مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بعنوان رئیس ستاد هماهنگی برنامه های سفرهای نوروزی استان انتخاب شد و مقرر گردید همه دستگاه های اجرایی ساعت ۱۹ هر شب گزارش های کاری خود را به ستاد مذکور ارائه دهند.

🗓 | پنجشنبه ۴ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است