استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان:

دستگاه ها و بانک های برتر در پرداخت تسهیلات و میزان کارآفرینی معرفی می شوند ...

دستگاه ها و بانک های برتر در پرداخت تسهیلات و میزان کارآفرینی معرفی می شوند ...

‍ ⭕️ دستگاه ها و بانک های برتر در پرداخت تسهیلات و میزان کارآفرینی معرفی می شوند ...

استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان:
✔️فرمانداران به طور ویژه موضوع ثبت اشتغال و تعهدات را در دستور کار قرار دهند/توسعه ایلام در سایه کار و تلاش مدیران با روحیه جهادی تحقق پیدا می کند/سهم صنایع دستی استان از تسهیلات تبصره ۱۸ باید بطور کامل جذب شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان با تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای سالی پر از خیر و برکت اظهار داشت: معدل عملکرد مدیران استان و دستگاه های اجرایی در بحث تسهیلات و ایجاد اشتغال معدل خوبی و قابل قبولی ارزیابی  کرد.

استاندار ایلام با تشکر از مدیران عامل بانک های استان که در جذب تسهیلات موفق عمل کرده اند همچون بانک کشاورزی و بانک ملی تقدیر کرد.

وی افزود: دستگاه های برتر و بانک های برتر پس از بررسی عملکرد در خصوص پرداخت تسهیلات و طرح های معرفی شده در نیمه اول ۱۴۰۱ معرفی می شوند.

دکتر بهرام نیا یکی از نمرات مربوط به ارزیابی مدیران، مربوط به عملکردهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: مجموعه بازرسی استانداری پیگیر این امر هستند و در شش ماهه اول سال آینده مدیران و دستگاه های برتر معرفی می شوند.

وی در ادامه از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری ایلام خواست نسبت به معرفی طرح های بیشتر به بانک برای جذب تسهیلات اشتغالزا اهتمام جدی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های ویژه میراث فرهنگی و گردشگری در اشتغالزایی با در نظر گرفتن سند آمایش در همه شهرستانهای استان باید طرح های مناسب اجرایی شود.

استاندار ایلام گفت: سهم صنایع دستی استان از تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش صنایع دستی ۸۰ میلیارد ریال است که باید بطور کامل جذب شود.

وی از همه بانک ها خواست که طرح های مازاد از دستگاه ها دریافت کنند تا اگر طرحی مشکل داشت جایگزین شود و مشکلی برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸به وجود نیاید.

استاندار ایلام گفت: تعهد ما تا پایان سال ۱۴۰۱، ۱۱هزار نفر است اما مبنای ما ۱۴ هزار نفر است.

نماینده عالی دولت در استان از فرمانداران استان خواست که به صورت ویژه موضوع ثبت اشتغال و تعهدات را از طریق دستگاه های اجرایی پیگیری کنند.

وی افزود: سه شهرستان بدره، دره شهر و سیروان زیر ۴۰ درصد تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند که باید بیشتر پای کار باشند.

دکتر بهرام نیا در پایان از بانک ها خواست با توجه به تعطیلات نوروز نسبت به تامین اعتبار دستگاه های خودپرداز اقدام کنند تا مسافری معطل اعتبار نماند.

🗓 | شنبه ۲۸ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است