استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان:

استان ایلام در اقدم نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دار است/مصوبات شورای تامین مسکن لازم الاجرا هستند

استان ایلام در اقدم نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دار است/مصوبات شورای تامین مسکن لازم الاجرا هستند

‍ ⭕️ ساخت یک میلیون مسکن در سال در طرح نهضت ملی مسکن ...

استاندار ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان:
✔️ استان ایلام در اقدم نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دار است/مصوبات شورای تامین مسکن لازم الاجرا هستند

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام نیا عصر شنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست شورای تأمین مسکن استان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تأمین زمین در  نهضت ملی مسکن استان تأکید کرد و گفت: استان ایلام در این طرح مهم در کشور پیشگام است و در این راستا از مجموعه عوامل درگیر در کار تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت: استان ایلام از نظر تأمین زمین، صدور پروانه ساخت، سپردن کار به کارگزاران اهلیت دار و عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن برترین استان کشور شناخته شده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که یکی از اولویت‌های مهم دولت بحث ساخت مسکن است اظهار داشت: در این زمینه سالانه باید یک میلیون مسکن در کشور ایجاد شود که در حال حاضر برش استانی آن مشخص شده و همه دستگاه‌های متولی تکلیف دارند که در تأمین این میزان مسکن همکاری های لازم داشته باشند.

دکتر بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که برای نهضت ملی مسکن پیگیری مستمر دارد، گفت: لازم است مصوبات شورای تأمین مسکن اجرایی شود و در این راستا کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

♦️ گفتنی است دراین جلسه مصوباتی در جهت اجرای نهضت ملی مسکن در استان از جمله اتخاذ تصمیمات مقتضی در خصوص واگذاری زمین های دولتی و رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی و ... به تصویب رسید.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است