استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار ایلام:

در برابر کرونا نباید خوش‌خیال باشیم/لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است/برای تزریق دز سوم واکسیناسیون فرهنگ سازی شود

در برابر کرونا نباید خوش‌خیال باشیم/لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است/برای تزریق دز سوم واکسیناسیون فرهنگ سازی شود

‍ ⭕️ خوش خیالی در برابر کرونا آبستن حوادث ناگواری خواهد شد ...

معاون استاندار ایلام:
✔️ در برابر کرونا نباید خوش‌خیال باشیم/لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است/برای تزریق دز سوم واکسیناسیون فرهنگ سازی شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا استان با عنوان این مطلب که با عبور از پیک ششم کرونا، تقریباً در یک حالت متعادل هستیم اما نباید خوش‌خیال باشیم، اظهار داشت: همواره باید با بیم و امید موضوع کرونا را جدی بگیریم، بیم از اینکه هر لحظه ممکن است دوباره شرایط تغییر کند و امید به اینکه تلاش کنیم تا بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه میزان استقبال از دوز سوم واکسن‌ها اندازه‌ دوز اول و دوم نیست و در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم، توضیح داد: اگر میزان تزریق دوز سوم در کشور به اندازه دور اول و دوم برسد می‌توانیم در مقابل سویه‌های جدید مقاومت بیشتری از خود نشان دهیم.

وی افزود: در این دو سالی که از ویروس کرونا میگذرد عمده بار بر دوش تلاشگران عرصه سلامت بود و لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات و جانفشانی‌های تمام عزیزان حوزه سلامت استان ایلام تشکر کنم.

دکتر عباسی، لازمه سفر در ایام نوروز را تزریق دو دوز واکسن کرونا دانست و ادامه داد: هم اکنون برای سفر‌های نوروزی تزریق دوز دوم و داشتن تست پی سی آر منفی الزامی است.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو به کادر درمان و سلامت استان ابراز امیدواری کرد در سال آینده شاهد پایان ویروس منحوس کرونا باشیم.

🗓 | شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است