استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا:

رسانه‌ها در راستای فرمایشات رهبری، دستاوردهای دولت را اطلاع‌رسانی کنند/نقش رسانه ها در جهاد تبیین حائز اهمیت است

رسانه‌ها در راستای فرمایشات رهبری، دستاوردهای دولت را اطلاع‌رسانی کنند/نقش رسانه ها در جهاد تبیین حائز اهمیت است

‍ ‍ ⭕️ با حضور در میدان به دنبال امید آفرینی هستیم ...

#استاندار_ایلام در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا:
📎رسانه‌ها در راستای فرمایشات رهبری، دستاوردهای دولت را اطلاع‌رسانی کنند/نقش رسانه ها در جهاد تبیین حائز اهمیت است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی [ایرنا] مرکز ایلام، ضمن قدردانی از عملکرد خوب این خبرگزاری در حوزه اطلاع رسانی، اظهار داشت: هدف اصلی خبرگزاری جمهوری اسلامی ارتقای جایگاه نظام است و با روی کار آمدن هر دولتی با هر سیلقه‌ای در راستای عملکرد نظام تلاش کرده و انتظار می‌رود در همین راستا در مقیاس کوچکتری بنام دولت محلی عملکرد نظام را برای ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم منعکس کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید بدانیم منویات و مطالبات رهبری از رسانه‌ها اعم از دیجیتالی و مکتوب چیست، افزود: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری حجت را تمام کرده است و افرادی که به رسالت قلم اعتقاد دارند در قالب جهاد تبیین، تکلیف آنها مشخص است.

وی ادامه داد: همیشه دو جبهه استکبار و نظام اسلامی در مقابل هم قرار گرفته‌اند و به نوعی جبهه استکبار درصدد سیاه‌نمایی جبهه حق و اسلام است.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: با وجودیکه کشور ما در طول چهار دهه با انواع مشکلات داخلی و خارجی روبرو بوده اما مقام معظم رهبری با هوشمندی به مانند ناخدا مردم را در اقیانوس متلاطم به ساحل امن هدایت کرده است.

وی تاکید کرد: جبهه مخالف درصدد سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام اسلامی است اما همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شده و شاهد ارتقا جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی هستیم و در برابر فناوری‌های جدید، دشمن مات و مبهوت شده و ایستادگی ایران و بالندگی آن به قصه غم‌انگیزی برای دشمن تبدیل شده و با وجود تحریم‌های ظالمانه ایران همچنان روی پای خود ایستاده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه دشمن سیاست جنگ سخت را به جنگ نرم تغییر داده و سردسته آنها رسانه‌های معاند آمریکایی است، گفت: هدف آنها دلسرد کردن مردم است و با این دلسردی سعی در سست کردن پایگاه‌های مردمی نظام را دارند اما چنین خیالی باطل است.

دکتر بهرام‌نیا به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی که بر کسی پوشیده نیست همه این سختی‌ها را به جان و دل خریده و از اهداف خود، نظام و ولایت دست برنمی‌دارند.

وی تاکید کرد: کشور ما استعدادهای فراوانی در زمینه‌های علمی از جمله رونمایی از پهپادهای ایرانی، موشک‌های زمین به زمین، فن آوری های نوین در حوزه هوا فضا، دریایی و ناوشکن‌های پیشرفته دارد که کم نیستند و لازم است این دستاوردها از طریق کسانیکه به رسالت قلم اعتقاد دارند، اطلاع‌رسانی شوند.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که با حضور در میدان به دنبال امید آفرینی هستیم، اظهار داشت: تلاش کنیم با کار جهادی و با وحدت و همدلی و عملکرد خوب خود، نگرانی مردم در همه حوزه‌ها را به امید تبدیل کنیم.

🗓 | یکشنبه ۱۵ اسفند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است