استانداری ایلام

استاندار ایلام در جشنواره ابوذر:

سپاه برخواسته از خود مردم است و از مصادیق آن امروز سردار سلیمانی ها هستند/دولت از نقدهای سازنده و دلسوزانه با آغوش باز پذیرایی می کند

سپاه برخواسته از خود مردم است و از مصادیق آن امروز سردار سلیمانی ها هستند/دولت از نقدهای سازنده و دلسوزانه با آغوش باز پذیرایی می کند

⭕️ رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن هستند ...

#استاندار_ایلام در جشنواره ابوذر:
📎سپاه برخواسته از خود مردم است و از مصادیق آن امروز سردار سلیمانی ها هستند/دولت از نقدهای سازنده و دلسوزانه با آغوش باز پذیرایی می کند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و میلاد حضرت ابالفضل عباس علیه السلام و روز جانباز با اشاره به کلام گهر بار امام (ره) در مورد سپاه گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و در طول بیش از ۴ دهه همه‌ی مردم ایران و حتی بیگانگان و دشمنان نظام به این باور رسیده‌اند که آنچه که به عنوان پایه و اساس محکم این سبز پوشان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری سه عنصر ایمان، تفکر و اعتقاد است.

وی با عنوان این مطلب که آنچه باعث اقتدار سپاه بوده همین مردمی بودن است، اضافه کرد: سپاه برخواسته از خود مردم است و از مصادیق آن امروز سردار سلیمانی ها هستند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به جشنواره ابوذر ضمن تقدیر از بانیان و دست اندرکاران این مراسم از قداست قلم گفت و اظهار داشت: خداوند به قلم قسم یاد کرده است و این رسالت خطیر اصحاب رسانه را نمایان می سازد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در این راستا رسالت مجموعه اصحاب قلم و رسانه در ارتباط با اعتلای نظام، انقلاب، دین و ارزشها خطیر و حائز اهمیت است.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه امروز دو جبهه حق و باطل رو در روی هم قرار گرفته است، اظهار داشت: فرماندهی جبهه باطل آمریکای جهان خوار است و ام القری جهان اسلام ایران اسلامی در جبهه دیگر است و در رأس آن رهبری عزیز قرار دارد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که امروز گفتمان جمهوری اسلامی در بسیاری از بخش های جهان نفوذ پیدا کرد است، تاکید کرد: امروز برای دشمنان سخت است باور کنند کشوری که ۴۳ سال از عمر آن گذشته و علی رغم همه‌ی فشارها در همه‌ی عرصه های علمی، فنی، بهداشتی، درمانی، نظامی و دیگر بخش ها سرآمد است.

وی افزود: امروز دشمن از همه‌ی ساز و کارها برای سیاه نمایی این همه بالندگی استفاده می کند و ما هم بایست در عصر ارتباطات مجهز شویم و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب سازیم و در این جنگ نرم رسانه ها در خط مقدم هستند.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تشکر از اصحاب قلم و رسانه گفت: درب استانداری به روی همه‌ی خبرنگاران باز است و در این وادی نقد هم باید باشد اما خط قرمز در آن دروغ، تهمت، افتراست، با این حال دولت از نقدهای سازنده و دلسوزانه با آغوش باز پذیرایی می کند.

استاندار ایلام در پایان برگزار جشنواره رسانه ابوذر را ساز و کاری برای تبلور نبوغ و شکوفا شدن استعدادها در حوزه قلم و رسانه دانست و گفت: این جشنواره باید استمرار یابد و از همه‌ی دوستانی که در این زمینه زحمت کشیدند و این برنامه خوب را شکل دادند تشکر می کنم.

🗓 | یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است