استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

دستگاه های اجرایی در بحث اشتغال زنان سرپرست خانوار از موازی کاری پرهیز کنند/کارکرد دستگاه های اجرایی در حوزه آسیب های اجتماعی نیازمند بازبینی است

دستگاه های اجرایی در بحث اشتغال زنان سرپرست خانوار از موازی کاری پرهیز کنند/کارکرد دستگاه های اجرایی در حوزه آسیب های اجتماعی نیازمند بازبینی است

‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
⭕️ دستگاه های اجرایی در بحث اشتغال زنان سرپرست خانوار از موازی کاری پرهیز کنند/کارکرد دستگاه های اجرایی در حوزه آسیب های اجتماعی نیازمند بازبینی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی،  سلامت زنان و خانواده استان با عنوان این مطلب که در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار دستگاه های اجرایی استان طرح ها و پیشنهادات خود را در زمینه آموزش بازار فروش صدور مجوز ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال ارائه دهند، اضافه کرد: تمام پیشنهادات دستگاه های اجرایی استان در زمینه ایجاد اشتغال مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت و نسبت به اجرای آنها اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از موازی کاری پرهیز کنند و اطلاعات و آمار واقعی را ارائه دهند زیرا آمار متضمن برنامه ریزی صحیح است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما در حوزه تصمیم گیری تمرکز اطلاعات است، گفت: این موضوع را در بخش‌های مختلفی از کشور شاهد آن هستیم لذا باید به صورت دقیق قرار گرفته و در جهت اصلاح آن اقدام کرد.

وی افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه‌ای باشد که افراد جویای کار در شغل ها و تولیدات محصولات متفاوتی ورود کنند و متناسب با نیاز بازار محصولات خود را تولید و ارائه نمایند.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش موضوع آسیب های اجتماعی را بسیار پیچیده و مهم دانست و گفت: بحث آسیبهای اجتماعی سال هاست که در استان و کشور ادامه دارد اما آنچه اهمیت دارد تکالیف دستگاهها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با طرح این سوال که راهکار های پیشین تا چه اندازه توانسته اند موفق عمل کنند، گفت: کارکرد دستگاه های اجرایی نیازمند بازبینی است که تا چه اندازه توانسته اند در حوزه پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی موفق عمل کنند!

وی افزود: ما در بررسی های خود باید نقاط قوت برنامه های پیشین را تقویت و نقاط ضعف را بازنگری کنیم زیرا بازبینی و بازنگری در طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان با عنوان این مطلب که انتظار داریم در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی، رویکرد جدیدی را اتخاذ کنیم، اضافه کرد: امیدوارم برای سال آینده شاهد اقدامات اثرگذاری در این زمینه باشیم که رضایت مندی خانواده ها را در پی داشته باشد.

🗓 | یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است