استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت اعیاد شعبانیه؛ روز پاسدار و جانباز

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت اعیاد شعبانیه؛ روز پاسدار و جانباز

✍️پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت اعیاد شعبانیه؛ روز پاسدار و جانباز

#استاندار_ایلام: 
📎پاسدار سرباز خداست ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه ماه شعبان، تجلی انوار سرمدی، حضرت امام حسین(ع)، سرور آزادگان جهان و حضرت ابالفضل العباس(ع)، پرچمدار وفا و فداکاری و حضرت امام سجاد(ع) زینت بخش نیایشگران و نیمه شعبان، معطر به گل نرگس است و مشام منتظران امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را می نوازد. 

نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) به نام روز پاسدار و نامگذاری روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، درواقع ارج نهادن به نام و مرام پاسداران پاکباز و جانبازان جان برکف و تأسی به آموزه های بی بدیل ایثار و زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی عاشورایی است. 

پاسدار سرباز خدا، سرباز امامت و سرباز حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و پاسدار و پاسداری از زمان نبوت تا امامت به صورت یک زنجیره ای مستمر و از حضرت آدم تا حضرت خاتم (ص) و این رسالت خطیر همچنان ادامه دارد تا انشاالله به دست امام عصر (ع) برسد.

اینجانب فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را بە محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، مردم عزیز و همیشه در صحنه استان ایلام به ویژه همە پاسداران فداکار و ولایتمدار و جانبازان پرافتخار این دیار تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه این عزیزان، سلامتی و بهروزی یکایک همگان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

🗓 | شنبه ۱۴ اسفند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است