استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

استاندار ایلام در پیامی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت

استاندار ایلام در پیامی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت

‍ ✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

🔹 استاندار ایلام در پیامی سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۴ اسفندماه گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است. در این راستا احیای سنّت حسنه انفاق و نیکوکاری، خاصه ترویج فرهنگ صدقه، خمس، زکات و... علاوه بر آن که انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، تأثیر بسزایی در راستای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به طبقه محروم و نیازمندان جامعه داشته و پشتوانه ای مطمئن برای اجرای برنامه های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی به شمار می رود.
 
پرواضح است که خدمات نهاد ارزشمند کمیته امداد با توجه به رسالت خطیر در کمک به اقشار ضعیف و کم بضاعت جامعه در استان کم توسعه یافته ای چون ایلام که قریب یک پنجم جمعیت آن تحت پوشش نهادهای حمایتی است، بسیار گسترده و حائز اهمیت است.

امروز شاهد گستره ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حفظ کرامت مدد جویان در حوزه های مختلف در استان هستیم. 

آنچه که در کنار زحمات و خدمات کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی به نظر می رسد این است که امروز بیش از پیش نیازمند توانمند سازی مددجویان هستیم. در این راستا یکی از برنامه های مهم دولت عدالت محور در استان ایلام توجه ویژه به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.
 
اینجانب در پایان سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه ی تلاشگران خدوم این نهاد انقلابی، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه، در کنار توانمندسازی مدد جویان و البته با تلاش جهادی و میدانی همه مسئولان دلسوز و متعهد در این دیار، در آینده ای نزدیک شاهد برپایی «جشن محرومیت زدایی» در استان عزیز ایلام باشیم. انشاءالله

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

🗓 | جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است