استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید براتعلی غلام زاد

شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

‍ ‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید براتعلی غلام زاده

#استاندار_ایلام:
📎شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در تداوم برنامه هفتگی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اینبار با خانواده شهید والامقام براتعلی غلام زاده دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، با عنوان این مطلب که شهدا مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حضور در کنار خانواده معظم شهدا و تکریم آنها یک وظیفه همگانی است.

دکتر بهرام نیا در ادامه تکریم شهدا و خانواده معظم آنها را میثاق نامه دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هدف از حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان هم تجدید پیمان دوباره با آرمان های شهدای عزیز است.

🔹 گفتنی است استاندار ایلام در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده معظم این شهیدان والا مقام قرار گرفت و دستور پیگیری لازم را دادند.

♦️ شهید براتعلی غلام زاده که به همراه خانواده و تعدادی از ساکنان شهر ایلام، برای در امان ماندن از بمباران شهر ایلام به تنگه ارغوان در حاشیه شمالی شهر پناه برده بود، بر اثر بمباران هواپیماهای رژیم بعث عراق در تاریخ ۱ بهمن سال ۶۵ در مجموع تعداد ۱۰ نفر از اعضای خانواده [به همراه همسر، ۵ فرزند پسر و ۳ فرزند دختر و ۲ نوه] به شهادت رسیدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است