استانداری ایلام

استاندار ایلامدر نشست با سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر ایلا

مبلمان شهر ایلام در شأن مردم شهر و استان نیست/در انتخاب شهردار به مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی توجه شود

مبلمان شهر ایلام در شأن مردم شهر و استان نیست/در انتخاب شهردار به مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی توجه شود

‍ #استاندر ایلام در نشست با سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام:
⭕️ مبلمان شهر ایلام در شأن مردم شهر و استان نیست/در انتخاب شهردار به مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی توجه شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست با سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام با اشاره به اینکه شهر مرکز استان ۶، ۷ ماه شهردار نداشته ابراز نگرانی کرد و گفت: این موضوع باعث عقب افتادن کارها و گلایه مندی مردم شد و لازم است هرچه سریعتر تعیین تکلیف و سر و سامان یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه که با جلساتی که صورت گرفته یک گفتمان جدیدی در شورا ایجاد شده ابراز امیدواری کرد که مسائل و مشکلات گذشته رفع شود و مجموعه شورا و شهرداری در راستای رضایت مندی مردم و شهروندان حرکت کنند.
 
استاندار ایلام در خصوص انتخاب شهردار با تاکید بر مولفه های تجربه، تخصص و پاک دستی، گفت: اسامی که ارائه می شود با دقت مورد بررسی قرار گیرد و هر تصمیمی که از جمیع جهات به خیر صلاح مردم و شهر است گرفته شود.

وی در ادامه مبلمان شهر ایلام را در شأن مردم شهر و استان ندانست و گفت: اگرچه اخیرا کارهای خوبی در این شهر صورت گرفته اما همچنان قالب بافت شهری سنتی و خارج از استانداردهای یک مرکز استان است.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به وضعیت بد کمربندی شرقی شهر ایلام گفت: این کمربندی با توجه به تردد بسیار زیادی که دارد به عنوان پیشانی شهر ایلام مورد توجه است و امروز از وضعیت بسیار بدی برخوردار است که نیاز به توجه فوری دارد.

وی افزود: در این راستا شهرداری بایستی با کمک راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به این مهم اقدام نماید.

🔹 گفتنی است که در این نشست سرپرست و اعضای شورای شهر ایلام نقطه نظرات خود در خصوص مشکل ۱۰ درصد زمین‌ها، ۵۰ درصد سهم شهرداری، طلب شهرداری از ادارات، طرح جامع شهری را مطرح کردند و در پایان استاندار ایلام پاسخ لازم ارائه دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است