استانداری ایلام

استاندار ایلام در آئین کلنگ زنی گاز رسانی به ۲۲ روستای هلیلان:

با پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن رقم زده شد/افتتاح پتروشیمی هلیلان سرآغاز رشد و توسعه در این شهرستان خواهد شد.

با پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن رقم زده شد/افتتاح پتروشیمی هلیلان سرآغاز رشد و توسعه در این شهرستان خواهد شد.

استاندار ایلام در آئین کلنگ زنی گاز رسانی به ۲۲ روستای هلیلان:
📎با پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن رقم زده شد/افتتاح پتروشیمی هلیلان سرآغاز رشد و توسعه در این شهرستان خواهد شد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در  مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به ۲۲ روستای دهستان زردلان هلیلان با تبریک دهه مبارکه فجر گفت: این دهه مبارک بستری برای طلوع نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل (ره) بود که معجزه قرن را رقم زد.

وی در ادامه گفت: با لطف خداوند متعال نهال جمهوری اسلامی که در سال ۵۷ به وسطه مردم و امام ( ره )  کاشته شد امروز شاهد گذشت چهار دهه پرافتخار از آن هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر استان گفت: امسال در ایلام شاهد افتتاح کلنگ زنی ۲۴۳ طرح و پروژه با اعتباری افزون  بر ۲۰ هزار ۴۳۲ میلیارد ریال بودیم.

وی در ادامه گفت: این نظام در طول ۴۳ سال گذشته دستاوردهای مهمی در زمینه رفاهی، بهداشتی درمانی، حوزه امنیت و ... داشته است.

دکتر بهرام نیا در ادامه از عزم جدی دولت برای رفع محرومیت از مناطق محروم خبر دارد و گفت: افتتاح طرح ها و پروژه های مهم چون پتروشیمی هلیلان سرآغاز رشد و توسعه در این شهرستان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: سیاست دولت سیزدهم حول محور عدالت محوری و توانمندسازی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

🔹گفتنی است در این مراسم با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان هلیلان طرح گازرسانی به ۲۲ روستای دهستان زردلان با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان که از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز کلنگ زنی شد.

🔸با بهره برداری از این طرح تعداد ۴۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزارو ۵۶۹  نفر از خدمات گازرسانی در شهر ستان هلیلان بهرمند می شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است