استانداری ایلام

⭕️ با حضور معاون عمرانی استاندار در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آبدانان:

۱۲  طرح عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

۱۲  طرح عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

⭕️ با حضور معاون عمرانی استاندار در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آبدانان: 

⭕️ ۱۲  طرح عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

با حضور معاون عمرانی استاندار ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۴۷۷ میلیارد ریال در شهرستان آبدانان به مناسبت دهه مبارکه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ سعید هژبری امروز در مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی آبدانان گفت: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی‌ ۱۲ طرح عمرانی، روستایی و فناوری ارتباطات در شهرستان آبدانان افتتاح یا کلنگ زنی شد..

وی با بیان تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۴۷۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده است که شامل افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته امدادحضرت امام (ره) ، روکش آسفالت مسیر روستای انجیره به آبدانان، بهره برداری از ۳ دکل مخابراتی، پارک شهر سرابباغ است.

معاون عمرانی استانداری در جشن روستایی مردم وچکبود سفلی با تجلیل از نقش ارزشمند مردم گفت:  بعداز پیروزی‌ انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز یک انقلاب عمرانی و سازندگی در ایران بزرگ به وجود آمد که جلوه زیبا خدمت به مردم خصوصا در مناطق روستایی و عشایری بوده است، عزم دولت انقلابی برای رفع محرومیت مناطق روستایی جزم است و درسال آینده شاهد تحولات چشمگیری درسطح استان ایلام خواهیم بود.

وی افزود: از اعتبارات مصوبه ریاست جمهوری ۱۲ پروژه پیش بینی شده که این پروژه‌ها پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در استان در حال اجرا هستند.

⭕️ سه شنبه ۱۹بهمن ماه ۱۴۰۰

📎 *پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام* 

◻️ پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
◻️ سروش:
 splus.ir/ostandariilam
◻️ تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است