استانداری ایلام

دیدار معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با خانواده‌های معظم شهدا

دهه مبارک فجر متعلق به شهدا و امام شهدا است/همه به دعای خیر خانواده معظم شهدا نیازمندیم

دهه مبارک فجر متعلق به شهدا و امام شهدا است/همه به دعای خیر خانواده معظم شهدا نیازمندیم

⭕️ دیدار معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با خانواده‌های معظم شهدا

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:
📎دهه مبارک فجر متعلق به شهدا و امام شهدا است/همه به دعای خیر خانواده معظم شهدا نیازمندیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر محمد سبحان حسنی با خانواده‌های شهید رحمت الله گل نظری و علی عباس رحیمی دیدار کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ابتدا به دیدار خانواده شهید گل نظری رفت و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر این ایام را متعلق به شهدا و حضرت امام (ره) خواند و گفت: به میمنت این ایام وظیفه خود دانستیم که محضر خانواده معظم شهدا برسیم تا از صبر و ایثار این خانواده‌های عزیز و فداکار تقدیر نماییم.

وی با عنوان این مطلب که انشالله همه ما در این مسیر قرار داشته باشیم، اضافه کرد: شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند و به همه مردم تعلق دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه تمام مسئولین است که به خانواده های معظم شهدا خدمت و آنان را مورد تکریم قرار دهند.

محمد سبحان حسنی با تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا در بنیاد شهید به عنوان متولی اصلی خانواده شهدا اضافه کرد: البته این یک وظیفه همگانی به ویژه برای مسئولان این آب و خاک در قدردانی از آنهایی است که با فدا کردن جانشان آرامش و امنیت امروز را ایجاد کرده اند.

🔹بر اساس این گزارش شهید رحمت الله گل نظری از شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر است که در تاریخ ۲۱ مهرماه سال ۱۳۸۱ در منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

⭕️ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام سپس به دیدار خانواده شهید علی عباس رحیمی رفت و به تکریم این خانواده شهید پرداخت.

وی در ادامه خطاب به مادر این شهید والامقام گفت: شهدای ما با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور هستند و انشالله آن امام شهید مادران و خانواده معظم شهدا را شفاعت خواهد کرد.

محمد سبحان حسنی در ادامه با عنوان این مطلب که همه به دعای خیر خانواده معظم شهدا نیازمندیم، اظهار داشت: از خانواده معظم شهدا می خواهیم همه مسئولین و خادمان خود را در تداوم راه شهدا از دعای خیر خود محروم نکنند.

🔹بر اساس این گزارش شهید گرانقدر عباس رحیمی در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه شور شیرین مهران بر اثر حملات توپخانه ای رژیم بعث عراق در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است