استانداری ایلام

تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام

با حضور مدیرکل حوزه استاندار مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام برگزار شد.

با حضور مدیرکل حوزه استاندار مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام برگزار شد.

⭕️ تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام

♦️ با حضور مدیرکل حوزه استاندار مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام برگزار شد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام رحیمی پناه مدیرکل حوزه استاندار در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات و فعالیت های انجام شده در این حوزه گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سعادت است و با تغییر مدیران سکان خدمت از مدیری به مدیری دیگر منتقل می شود.

وی در ادامه گفت: چرخه تغییرات مدیریتی در هر حوزه ای به بالندگی و توانمندی در آن حوزه منجر می شود و بارقه هایی از امید می آفریند و خون تازه ای در شریان اداری جریان پیدا می کند که تحول و پویایی را به دنبال دارد.

مدیرکل حوزه استاندار در پایان از زحمات رشنوادی در طول دوران تصدی مدیرکلی بازرسی و امور حقوقی  استانداری تشکر کرد و برای خدیو مدیرکل جدید آرزوی موفقیت نمود.

🔸در ادامه رشنوادی مدیرکل سابق بازرسی و امور حقوقی گفت: سیره عملی مقام معظم رهبری، پیوند اخلاق با قدرت و مسئولیت است که ما هم باید این اصل اساسی را عملیاتی و اجرایی کنیم.

🔹سپس علی اصغر خدیو مدیرکل جدید بازرسی و امور حقوقی استانداری ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار گفت: در بازرسی با هدف اصلاح وضع موجود و نظارت آمده ام تا بتوانم به هدف مطلوب برسم و در این مسیر نیاز به همدلی، همراهی و همکاری همه دوستان نیاز دارم.

♦️ در پایان این مراسم از زحمات ایوب رشنوادی تقدیر شد و علی اصغر خدیو به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام معرفی گردید.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است