استانداری ایلام

استاندار ایلام

عشایر از مصادیق بارز مرزداران غیور و مدافعان سرسخت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

عشایر از مصادیق بارز مرزداران غیور و مدافعان سرسخت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

⭕️ عشایر از مصادیق بارز مرزداران غیور و مدافعان سرسخت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

استاندار ایلام:
⭕️ تولید، امنیت و انسان سازی سه کارکرد ویژه عشایر است/سیاه چادرهای عشایری به منزله یک کارگاه تولیدی، یک پایگاه امنیتی و یک کارخانه انسان سازی عمل می‌کنند ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای عشایر استان با حضور رییس سازمان امور عشایر کشور که روز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد عشایر را از مصادیق بارز مرزداران غیور و مدافعان سرسخت نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه هم اکنون عنوان کرد و گفت: سیاه چادرهای عشایری به منزله یک کارگاه تولیدی، یک پایگاه امنیتی و یک کارخانه انسان سازی عمل می‌کنند و  ما وظیفه داریم از همه‌ی ظرفیت ها برای تقویت این قشر زحمت کش حمایت کنیم.

استاندار ایلام در ادامه به مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به استان در خصوص عشایر اشاره کرد و افزود:  بخشی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به قشر عشایر استان اختصاص داشه است.

دکتر بهرام نیا افزود: از جمله این مصوبات تأمین اعتبار باتری های خورشیدی، ایجاد و ترمیم راه‌های عشایری، تأمین دستگاه‌ها و کامیون های آبرسانی، استمهال وام عشایر و روستایی و ... است که نشان دهنده دغدغه رییس‌جمهور محترم به قشر عشایر است.

🗓 | چهارشنبه  ۶ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است