استانداری ایلام

بهرام نیا استاندار ایلام در آیین تودیع و معارفه فرمانداران دهلران:

بخشی از فسادها زیر آوار قبیله گرایی مدفون  شده است/ آمده ایم تا خط بطلانی بر قبیله گرایی بکشیم که برای تحقق این هدف نیازمند انتخاب نیروهای نخبه و فرا قبیله ای است/

بخشی از فسادها زیر آوار قبیله گرایی مدفون  شده است/ آمده ایم تا خط بطلانی بر قبیله گرایی بکشیم که برای تحقق این هدف نیازمند انتخاب نیروهای نخبه و فرا قبیله ای است/

⚡️بهرام نیا استاندار ایلام در آیین تودیع و معارفه فرمانداران دهلران:

 بخشی از فسادها زیر آوار قبیله گرایی مدفون  شده است/ آمده ایم تا خط بطلانی بر قبیله گرایی بکشیم که برای تحقق این هدف نیازمند انتخاب نیروهای نخبه و فرا قبیله ای است/از مصادیقش انتخاب آقای صادقی بعنوان فرماندار ویژه دهلران است/ رویکرد دولت توسعه محور استفاده از نیروهای های انسانی کارآمد و کشیدن خط بطلانی بر قبیله گرایی و رقابت شمال - جنوب است/تلاش داریم در گام دوم انقلاب قبیله گرایی را کمرنگ‌تر و توسعه فرهنگی را با استفاده از ظرفیت های بومی نهادینه کنیم/ 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه دهلران در شورای اداری اظهار داشت: بخشی از فسادها زیر آوار قبیله گرایی مدفون  شده است، ما آمده ایم تا خط بطلانی بر قبیله گرایی بکشیم که برای تحقق این هدف نیازمند انتخاب نیروهای نخبه و فرا قبیله ای هستیم.

وی رویکرد دولت توسعه محور را استفاده از نیروهای های انسانی کارآمد و کشیدن خط بطلانی بر قبیله گرایی و رقابت شمال - جنوب دانست و ابراز داشت: تلاش داریم در گام دوم انقلاب قبیله گرایی را کمرنگ‌تر و توسعه فرهنگی را با استفاده از ظرفیت های بومی نهادینه کنیم که در این راستا استفاده از همه ظرفیت های استان و هم افزایی و هماهنگی در امور ضرورت دارد.

استاندار ایلام با اشاره به رشادتهای مردم استان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: آمار شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان استان و بویژه شهرستان مرزی دهلران و همچنین یادواره سه هزار شهید استان در واقع پرچم افتخاری است که مایه عژت ایران و ایلام و دهلران شده است. 

وی به سالگرد شهید قاسم سلیمانی هم اشاره و افزود: شهید سلیمانی در واقع تندیس صداقت، شجاعت و اخلاص تمام عیار و مردانگی است چون در شرایطی که همسایگان ما غوطه ور در آتش و نا امنی  و تهدید و ترور بودند به برکت خون این شهید عزیز و هم رزمانش و ادامه دهندگان این منش و گفتمان مردم ما در آرامش و امنیت بوده و هستند. 

حسن بهرام نیا به رزمایش پیامبر اعظم هم اشاره کرد و گفت: ایران با موشک های نقطه زن تارو پود دشمن را در هم تنیده و این دیپلماسی میدان است و با اینکه دشمنان امروز از همه ظرفیت های سخت و نرم برای شکست نظام بهره می گیرند و نسخه پیچیده و می پیچند خودشان اعتراف دارند که این نسخه پیچی ها بی فایده است و این از برکت خون سردار سلیمانی و شهدا و همرزمان اوست.

وی افزود: امروز ما معیشت مردم را به تحریم گره نزده و می گوئیم ما مرد میدان و گفتمان و مذاکره با همه دنیا بجز رژیم کودک کش صهیونیستی وجبهه استکبار هستیم و با همه دنیا اهل رابطه و دوستی و حسن همجواری با همسایگان هستیم مگر رابطه ظالمانه و استعمار گونه که هرگز نمی پذیریم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه اگر ما برجام را نپذیرفتیم دلیل آن این بود که می خواستند ما را ذلیل کنند گفت:خوب به یاد داریم در قبل از انقلاب آمریکا در ایران خیمه زد و ایران را مامن عیش و نوش خود قرار داد و مردم ما را خوار و از ما حق توحش می گرفت و ما هرگز اینها را فراموش نخواهیم کرد و بر این رابطه توسط مردم خط بطلان کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه امروز با حفظ شان وکرامت مردم و عزت مندانه دیپلماسی را ادامه می دهیم افزود:ما برهم زننده برجام نبودیم و پای عهد خود ایستادیم بلکه برهم زننده برجام خودخواهان و زیاده خواهان بودند که خط بطلان برآن کشیدند.

بهرام نیا به نیروهای انسانی بالقوه معنوی و مذهبی و وفادار به نظام و انقلاب در استان و دهلران اشاره و گفت: اینها در واقع گنج نهانی هستند که باید به مرور کشف شوند .

استاندار ایلام به بالفعل شدن بخشی از سرمایه ها در شهرستان اشاره و افزود: ظرفیت های بالقوه شهرستان باید با حفظ زنجیره ارزش بالفعل شوند لذا باید بازنگری طرح ها و کلیات برنامه های توسعه ای استان  در دستور کار قرار گیرد.

وی کشیدن خط بطلان بر حوزه شمال و جنوب در استان را متذکر شد و گفت: یکی از عوامل عدم بهره گیری از نیروی کارآمد در استان همین شمال و جنوب است و با این روش خیلی از نیروهای خلاق و نخبه استان کنار زده می شوند اما ما با انتخاب دکتر صادقی برای فرمانداری ویژه دهلران خط بطلان بر شمال و جنوب و قبیله گرایی کشیدیم و بدنبال استفاده از همه ظرفیت های توانمند در سراسر استان هستیم.

بهرام نیا بر لزوم شناسایی و تداخل نیروهای کار آمد برای توسعه استان تاکید و افزود: یکی از راه های توسعه بهره گیری از ظرفیت های نرم افزاری است که یکی از مصادیق آن توسعه فرهنگی و توجه به زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی است که باید امکان سنجی و شناسایی شوند.

وی به ظرفیت های نفت و گاز، کشاورزی، جمعیت و منابع معدنی شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: ما تلاش می کنیم با توجه به اینکه در سال آینده شهرستان باید خودکفا شود، منبع درآمد تعریف کنند و به ازای آن در راستای پیشرفت، اعتبار و بودجه ریزی شود.

استاندار ایلام سهم استان در سال آینده از نظر رشد در مرکز را  نه و شش دهم درصد را ذکر کرد و گفت: بخشی از این مربوط به سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی و بخشی هم مربوط به بهره وری است و باید بهره وری را فعال کرد.

وی با اشاره به اینکه وامدار دولت و نظام هستیم افزود:فرماندار ویژه دهلران باید در سایه وحدت و همدلی و استفاده از همه ظرفیت های مادی ومعنوی و نخبگان و کارشناسان و علما و امام جمعه شهرستان  و نماینده مجلس روند توسعه شهرستان را تسریع دهد

بهرام نیا به تلاش نمایندگان استان وبویژه مهندس علیزاده در مرکز اشاره و گفت: امیدواریم استفاده از ظرفیت نماینده مجلس، اصحاب رسانه، نخبگان و ستادهای دکتر رئیسی با توجه به شاخص ها، توانمندی، روحیه جهادی، فساد ستیزی، تخصص و تعهد و هم افزایی این ظرفیت ها شاهد تحول در زمینه کمی و کیفی  شهرستان ها باشیم.

وی بر ضرورت تقویت اعتماد مردم تاکید و گفت: لازمه این کار نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مجید ع سر گری ، آقای لطیف صادقی بعنوان فرماندار ویژه دهلران معارفه شد.

🗓 |شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است