استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام در برنامه چشم انداز شبکه ی استانی سیمای مرکز استان:

تأمین آب پایدار در مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد

تأمین آب پایدار در مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی استاندار ایلام در برنامه چشم انداز شبکه ی استانی سیمای مرکز استان: 
تأمین آب پایدار در مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد 
معاون عمرانی استاندار ایلام در برنامه چشم انداز شبکه ی استانی سیمای مرکز ایلام از بهره برداری طرح تأمین آب پایدار در مهران و پایانه شهید سلیمانی تا اربعین آینده  خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ احمد کرمی یکشنبه شب در برنامه چشم انداز با اعلام این خبر گفت: ستاد اربعین استان به عنوان یک اولویت اصلی تأمین آب پایدار را برای زوار در نظر گرفت و می بایست زوار، پایانه شهید سلیمانی  و شهر مهران را برای تأمین آب پایدار مد نظر داشته باشیم که در این خصوص بخشی ازاین طرح تا کنون انجام شده است و بخش دیگری از آن نیز تا اربعین سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید .
وی با بیان این که تأمین آب پایدار یکی از اهداف ما برای شهرستان مهران بوده که از سال 97 اجرای این طرح و مطالعات آن آغاز شده است افزود:  در خصوص شبکه ی فاضلاب پایانه شهید سلیمانی و خود شهر مهران نیز مطالعات آن انجام شده و در خصوص تأمین  اعتبارات آن از طریق اعتبارات  1400  و  نهادهای مختلف نیز بخش دیگری از اعتبارات شبکه ی آب رسانی و شبکه ی فاضلاب شهر مهران و پایانه در نظر گرفته شده است و 95 میلیارد تومان از  اعتبارات سفر ریاست جمهوری  و ۸/۵ میلیارد از اعتبارات اربعین و 15 میلیارد تومان هم از طریق نهادهای مختلف حمایتی برای تکمیل این طرح در سریع ترین زمان ممکن  در نظر گرفته شده است .
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: ستاد اجرایی حضرت امام کمک های زیادی  به زیرساخت های مهران و پایانه از جمله احداث سایه بان و تأمین آب داشته اند و بنیاد مستضعفان نیز کمک های بسیار خوبی انجام داده اند که هم در زمان برگزاری کنگره ی عظیم اربعین و هم در بحث احداث زیرساخت ها همکاری های خوبی صورت داد .
وی تأکید کرد:  باید در پایانه شهید سلیمانی  بازنگری اساسی در طرح و اجرای آن صورت گیرد و با توجه به تردد بسیار بالای زوار از این مرز باید طرح جامعی برای توسعه پایانه در دستور کار قرار گیرد.
زمانی مشکل اصلی ما جاده های ارتباطی بودند ولی در حال حاضر اولویت اصلی ما در اربعین آینده سایه بان ها ، سرویس های بهداشتی ، تأمین آب و دیگر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است