استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

نظارت بر مرز مهران و تردد ها باید با جدیت پیگیری شود/شب نشینی های شب یلدا زحمات کادر درمان را هدر ندهد

نظارت بر مرز مهران و تردد ها باید با جدیت پیگیری شود/شب نشینی های شب یلدا زحمات کادر درمان را هدر ندهد

⚡️معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

نظارت بر مرز مهران و تردد ها باید با جدیت پیگیری شود/شب نشینی های شب یلدا زحمات کادر درمان را هدر ندهد/دوز سوم واکسن برای کنترل کرونا ضروری است/واکسیناسیون دانش آموزان در اولویت قرار گیرد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: رسانه ها و صدا و سیما باید با تبلیغات و فرهنگ سازی مردم را نسبت به خطر دورهمی شب یلدا آگاه کنند زیرا این ویروس همچنان در جامعه وجود دارد.

وی افزود: نباید به خاطر ساده انگاری مردم دوباره شاهد افزایش ابتلا و مرگ و بستری افراد در بیمارستان‌ها باشیم.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه هنوز کرونا در بین ماست و شب نشینی های یلدا ممکن است باعث هدر رفتن زحمات کادر درمان شود زدن دوز سوم واکسن را ضروری دانست و از مسئولین خواست واکسیناسیون دانش آموزان را در اولویت قرار دهند. 

وی یادآور شد: نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب حفاظت از جان مردم جامعه می شود.

الیاس فتاحی با تاکید بر اینکه بر اساس مشاهدات عینی، افزایش میزان پوشش واکسیناسیون، درصد ابتلا به کرونا را کاهش داده، ضرورت توجه به تزریق واکسن کرونا را دو چندان می کند.

وی افزود: مردم برای تزریق دز سوم واکسن کرونا حتما به پایگاه ها مراجعه کنند تا خدایی نکرده گرفتار کرونا نشوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: بحث نظارت بر مرز مهران و تردد ها باید با جدیت پیگیری شود و رعایت پروتکل ها نیز مد نظر باشد.

فتاحی از رییس اتاق اصناف خواست تذکر لازم را به بازاریان در خصوص نصب کارت واکسیناسیون کرونا در محل کسب را اعلام کند تا مردم با اطمینان از سلامت افراد به مغازه ها مراجعه کنند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در راستای افزایش پوشش واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: باید به صورت ویژه بحث واکسن دانش آموزانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند، پیگیری شود.

🗓 |یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است