استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام:

۱۶ آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است/رسیدن به مرزهای علمی، فنی و تکنولوژیک نتیجه اعتماد به دانشگاه است

۱۶ آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است/رسیدن به مرزهای علمی، فنی و تکنولوژیک نتیجه اعتماد به دانشگاه است

⚡️استاندار ایلام در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام:

۱۶ آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است/رسیدن به مرزهای علمی، فنی و تکنولوژیک نتیجه اعتماد به دانشگاه است/ دانشجویان رعایت اخلاق و تقوا را نصب العین فعالیت های خود قرار دهند/ 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه در آیین روز دانشجو در دانشگاه ایلام اظهار داشت:۱۶ آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است که شهیدان احمد قندچی، آذر شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا در آذر ۱۳۳۲با تفکر، گفتمان و منش شهادت طلبی جو اختناق آمیز آن شب های ظلمانی را شکستند و به جنبش دانشجویی هویت بخشیدند.

وی افزود: بواسطه قوام این جنبش بود که امام راحل  فعالانه وارد عرصه مبارزه شد، انقلاب اسلامی پیروز شد، دفاع مقدس بعنوان نگین آزادی خواهی در تاریخ اسلام خودنمایی کرد و بواسطه همین جنبش بود که روحیه دفاع و شهادت یک آرمان مقدس شد، به گونه ای که شهید احمد متوسلیان آنرا در غربت سرود و  هرگز برنگشت.

استاندار ایلام ابراز داشت: اگر امروز به مرزهای علمی، فنی و تکنولوژیک رسیده ایم به واسطه تولید علم و شیوه مدیریت آن است که نتیجه  اعتماد به جنبش دانشجویی است که در آن جوانان اندوخته خود را با معنویت در آمیخته و آنرا در راستای خدمت به بشریت و عمران و آبادانی بکار گرفتند. 

وی با بیان اينکه دستیابی به فناوری های نوین و قرار گرفتن در بین قدرت های برتر جهان از نظر نظامی و علمی مرهون تلاش و جهاد علمی همین جنبش دانشجویی است، گفت: امروزه جنبش دانشجویی در تمامی دانشگاه ها وجود داشته و دانشجویان  بخوبی نقش خود را در این راستا ایفا می کنند ، همه دانشجویان باید نظرات خود را در یک چارچوب قانونمند ارائه دهند چرا که تضارب آرا پیش نیاز توسعه و پیشرفت هر منطقه است.

حسن بهرام نیابا اشاره به اینکه دانشجویان با نقد منصفانه و دلسوزانه برای توسعه استان از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده کنند تا بتوانیم در تمامی حوزه ها به مردم خدمت رسانی کنیم، تاکید کرد: دانشجویان رعایت اخلاق و تقوا را نصب العین تمامی فعالیت های خود قرار دهند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند دانشجوی سیاسی مطلوب در نظام اسلامی به کسی گفته می شود که در دانشگاه ها به درجه بالایی از بینش و درک سیاسی رسیده و نسبت به سرنوشت خود، جامعه و مسائل سیاسی حساسیت داشته باشد، مسائل داخلی و خارجی را تجزیه و تحلیل کند و همواره بعنوان ناظری بصیر عملکردها و تصمیم گیریها را با آن تجزیه و تحلیل نمایدو همواره با دلسوزی خطا و لغزش های احتمالی را نیز گوشزد کند.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنانش با بیان اینکه وامدار هیچکس نیستم و تنها وامدار نظام هستم و در انتصابات شاخصه هایی چون مدیریت جهادی و انقلابی، تعهد و پاکدستی و روحیه فساد ستیزی و ضد تجمل گرایی را دنبال می کنم

بهرام نیا بیان داشت: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیاری در تمامی حوزه هاست که شتاب در آن  نیازمند همدلی، همراهی و هم آوایی دانشجویان، مردم ، نخبگان و .. در زمینه های مختلف است

وی در پایان با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب افکار سیاسی است و همه ی احزاب و گروههای ضابطه مند در این عرصه باید اظهار وجود کنند، ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از همه ظرفیت ها مسئولین استان را با نقادی دلسورانه و اخلاق مدارانه کمک کنیم.

🗓 |سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است