استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار در چهل و ششمین جلسه قرارگاه کرونا:

دورکاری در شهرستان های قرمز ایلام طبق بخشنامه کشوری اعمال می شود/هرگونه تجمع در شهرستان‌های وضعیت قرمز کرونا ممنوع است

دورکاری در شهرستان های قرمز ایلام طبق بخشنامه کشوری اعمال می شود/هرگونه تجمع در شهرستان‌های وضعیت قرمز کرونا ممنوع است

⚡️معاون اقتصادی استاندار در چهل و ششمین جلسه قرارگاه کرونا:

دورکاری در شهرستان های قرمز ایلام طبق بخشنامه کشوری اعمال می شود/هرگونه تجمع در شهرستان‌های وضعیت قرمز کرونا ممنوع است

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: دورکاری زنان باردار، مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و مادران دارای فرزند معلول طبق آخرین بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشورو همچنین بخشنامه ستاد ملی کرونا در شهرستان‌های قرمز اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر مردمی در ستاد استانی کرونا مطرح و نتایج اطلاع رسانی و اعلام می گردد.

معاون اقتصادی استاندار و فرمانده قرارگاه کرونای استان با بیان اينکه هرگونه تجمع در شهرستان‌های قرمز کرونا ممنوع است، ابراز داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع در شهرستان‌های قرمز ممنوع است و  فرمانداران، روسای مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها و سایر دستگاهها باید نسبت به این مساله دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد شروع پیک دیگری از کرونا در استان نباشیم.

وی ادامه داد: هر گونه تجمع در مناطق قرمز اعم از مراسمات مذهبی و غیره، تجمع در آرامستانها، تجمعات ورزشی و هر تجمع دیگری ممنوع است.

جهانگیر رستمزاد با اشاره به اینکه تجمعات خطرات انتشار ویروس را افزایش می دهند ابراز داشت: برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل در چرداول با توجه به پیش بینی حجم جمعیت باید با نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی استان، توزیع ماسک، رعایت فاصله اجتماعی در چیدمان صندلی ها و استفاده از مواد ضد عفونی کننده برگزار شود.

وی همچنین از فرماندار مهران خواست با توجه به اعلام برگزاری آیین سنتی چمر در صالح آباد به مناسبت سالگرد نماینده فقید اسبق استان در مجلس شورای اسلامی، تلاش شود این مراسم با رعایت پروتکل ها و شئونات های بهداشتی مطابقت و برگزار شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا همچنین با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس در ابتدای آذرماه خواستار تسریع در روند واکسن دانش آموزان شد و گفت: هرچند تزریق واکسن اجباری نیست، ولی اکنون به عنوان دغدغه و مطالبه والدین دانش آموزانی که واکسن زده اند، مطرح است که اجازه نمی دهند فرزندشان در کنار یک فرد واکسن نزده بنشیند.

رستمزاد در پایان از روسای بیمارستان‌ها خواست به ضدعفونی آمبولانس هایی که بیماران کرونایی را منتقل می کنند به منظور پیشگیری از سرایت کرونا به سایر افراد توجه ویژه ای داشته باشند.

🗓 | چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است