استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است

اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است

⚡️معاون سیاسی استاندار ایلام :

اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ الیاس فتاحی روز چهارشنبه در آیین آغاز طرح اعزام خانواده های شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به مشهد مقدس، اظهار داشت:اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است.

وی با اشاره به شجاعت و دلاوری شهدا و ایثارگران در جبهه های مختلف و با تقدیر از زحمات سپاه پاسداران، بنیاد شهید و بسیج، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی خصوصا در حوزه ی ایثار و شهادت که در استان برگزار شده و یا در حال انجام است بسیار ارزشمند و  رضایت بخش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام، اعزام جانبازان گرانقدر قطع نخاع استان ایلام به مشهد مقدس جهت زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اقدامی فاخر و شایسته تقدیر است، ابراز داشت: اقتدار، امنیت و آرامش امروز ما مرهون جانفشانی و ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان است.

وی با تقدیر از همه عوامل دست اندرکار برگزاری کنگره شهدا و اقدام فرهنگی اعزام جانبازان به مشهد مقدس بیان کرد: در آستانه برگزاری کنگره شهدا ضرورت دارد دستگاه‌ها  اهتمام ویژه ای داشته باشند و از تمام ظرفیت خود در این راستا استفاده نمایند.

الیاس فتاحی بیان کرد: امروز به پاس گرامیداشت مجاهدت ها، مقاومت ها و جانفشانی های دیروز شهدا و ایثارگران، وظیفه داریم قدردان این حماسه افرینی باشیم و به بهترین شکل ممکن  به این عزیزان و راهشان ارج نهیم.

 وی با تقدیر از وحدت و همدلی خوبی که بین همه دستگاهها، نهاد ها و مردم وجود دارد، ابراز داشت: کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام احیاء کننده سبک زندگی رفتار و منش شهدا و پلی برای ایجاد همدلی و وحدت در جامعه است.

🗓 | چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است