استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار استاندار ایلام با معاون رئیس جمهور

دیدار استاندار ایلام با معاون رئیس جمهور

‍⭕️ دیدار استاندار ایلام با معاون رئیس جمهور

🔹استاندار ایلام در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری پیگیر مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در دیدار با دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری خواسته ها و مطالبات مردمی استان در سفر اخیر رئیس جمهور را پیگیری نمود.

در این دیدار استاندار ایلام در ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و پیگیری های انجام شده در این باره ارائه داد و خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات در این حوزه شد.

طرح ها و پروژه‌های حوزه مرزی چون سامانه گرمسیری، تسهیل در گشایش بازارچه های مرزی، منطقه آزاد تجاری مهران، تسهیل در انجام طرح های حوزه راه و شهرسازی، پروژه های اربعین، تقسیمات کشوری، طرح های عمران شهری و روستایی استان و ... از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار ایلام با معاون رئیس جمهور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.

🗓 | دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است