استانداری ایلام

استاندار ایلام

دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی شدند

دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی شدند

دستگاههای برتر جشنواره شهید رجایی ایلام معرفی شدند
⚡️استاندار ایلام:
امروز جامعه و نظام ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر، اندیشه و مردم داری شهید رجایی است/ خدمت به مردم همواره در اذهان ماندگار خواهد شد/ 

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:  اگر چه عمر دولت شهید رجایی کمتر از ۲ ماه بود، اما پس از گذشت چهار دهه همچنان بعنوان الگوی دولت مکتبی و مردمی جادوانه شد.
🔸وی با اشاره به سخنی گهربار از حضرت ایت الله فاصل لنکرانی که فرمود واجبات دینت را انجام بده و بجای مستحبات تا می توانی به مردم خدمت کن، ابراز داشت: پست ها و موقعیت های اداری زودگذرند و خیلی زود تمام می شوند، اما انچه که می ماند خدمت به مردم است که همواره در اذهان می ماند.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه طول خدمت مهم نیست بلکه اثرگذاری ان مهم است، گفت: دولت شهید رجایی با کمتر از ۲ ماه خدمت بعنوان یک دولت مردمی  و جاودان در جمهوری اسلامی ماندگار شد. 
🔸وی با اشاره به سخنی از بزرگان که می فرمود سیاستمداران مهمان تاریخ هستند و دیر یا زود از سر سفره تاریخ بر خواهند گشت. ولی انچه می ماند و در سیطره تاریخ همواره تکرار می شود اخلاق و مردم داری است.
🔸محمد نوذری بیان کرد: امروز جامعه و نظام ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر، اندیشه و مردم داری شهید رجایی است، فلسفه برگزاری جشنواره هم احیائ همین الگوست.
🔸وی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر و تقدیر از همه مسئولین و مدیران استان بخاطر خدمات و اهتمامی که در طول هشت سال گذشته داشته اند، گفت: زحمات مدرران در استان، شهرستانها و بخش ها خاصه کادر درمان در دوران کرونا بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر بود، که در سخت ترین شرایط تلاش کردند.
🔸استاندار ایلام تاکید کرد: با وجود تحریم های ظالمانه، حوادث و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و.. و شیوع کرونا فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم و پیکره نظام اقتصادی وارد شد، اما با کار جمعی و اهتمام مدیران، مسوولان، فرمانداران و بخشداران و همچنین همراهی مردم در طول این هشت سال اتفاقات خوب و اقدامات ماندگاری رقم خورد.
🔸نوذری در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در انتخاب افراد، مدیران و فرمانداران تلاش شد تا بر اساس شاخص های عملکردی و تلفیقی وزارتخانه ها و کار کارشناسی در استان و نیز موضوعات روز نظیر کرونا، انتخابات و سایر مولفه های تاثیر گذار بررسی و نتایج بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام شود، گفت: در ارزیابی ها شاخصه های عمومی و اختصاصی، سبک و سیاق اموزشی، اقتصاد مقاومتی درونزا و برونزا مورد تاکید مقام معظم رهبری و سایر مولفه ها در نطر گرفته شد. تلاش شد تا حق هیچ دستگاهی پایمال نگردد  که نتایج ان اعلام می شود.
🔹رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ارزیابی ها ۶ ماه طول می کشد و در سه مرحله ارسال مدارک، عملکرد و خود ارزیابی انجام خواهد گرفت، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی با استناد به مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری انجام و هرساله دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل می شوند.
🔹رحمت قیصوریبا بیان اینکه جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت ایران، همچنین نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر ساله در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود، گفت: امسال برای دستگاه ها ۱۴۰ شاخص و زیر شاخص تعریف شد که در مجموع ۵۳ دستگاه شرکت کننده استان ۲۶۶ شاخص داشتند.
🔻لازم به ذکر است که در پایان بر اساس شاخص های اعلامی دستگاههای برتر به شرح ذیل انتخاب شدند.
⚡️بالاترین امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی (سازمان جهادکشاورزی،آب و فاضلاب و ادارات ثبت احوال) 
⚡️شاخص های عمومی ارزیابی( اداره کل کمیته امداد امام ره و دامپزشکی)
⚡️گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ( اداره کل ورزش و جوانان استان) 
⚡️گروه سلامت و رفاه اجتماعی ( دانشگاه علوم پزشکی ایلام ) 
⚡️گروه عمومی و قضایی( اداره کل امور اقتصاد و دارایی) 
⚡️گروه زیربنای و توسعه زیرساخت، شرکت آب منطقه ای ایلام ) 
⚡️گروه تولیدی و خدمات( اداره هواشناسی)
 ⚡️اقدامات برجسته دستگاه های تخصصی استان ( دانشگاه ایلام، اداره کل آموزش و پرورش ایلام) 
⚡️شاخص های استانی اقتصاد مقاومتی( ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت ، اداره کل اطلاعات، سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام ،اداره کل بازرسی استان) 
⚡️جذب منابع ملی( اداره کل منابع طبیعی استان) 
⚡️میز خدمت الکترونیکی ( دستگاه های اجرایی، قضایی، بانک ملی ، مسکن و کشاورزی ، بیمه ها و شرکت های دولتی دادگستری، ادارات کل زندان ها، دامپزشکی، امور مالیاتی، بنیاد شهید، مدیریت فرودگاه شهدای ایلام و اداره بهزیستی استان
⚡️ و همچنین از نظر فرمانداری های استان فرمانداری آبدانان دستگاه های برتر معرفی شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است