استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار

همزمان با اخرین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان رونمایی شد

همزمان با اخرین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان رونمایی شد

⚡️همزمان با اخرین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان رونمایی شد/ تزریق واکسن کرونا گروه های هدف در مهران تسریع شود/قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  جهانگیر رستمزاد و علی اکبر بسطامی در اخرین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان مهران و حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از ۱۸ پروژه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان رونمایی و سپس در نشست ستاد کرونای شهرستان حضور یافتند.
معاون اقتصادی استاندار در نشست ستاد کرونای شهرستان با تاکید بر تزریق واکسن کرونای گروه های هدف، گفت: واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان مهران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی با سرعت بیشتر بمنظور کاهش بستری و فوتی های کرونا در دستور کار قرار گیرد.
وی با قدردانی از تلاش های ستاد کرونا شهرستان و فرماندار، اظهار داشت: اقدامات قابل توجهی برای مقابله با کرونا در مهران انجام شده که همین امر باعث شده که شیوع کرونا در این شهرستان سیر نزولی داشته باشد.
رستمزاد افزود: استان ایلام از نظر رنگ بندی کرونا دارای وضعیت بسیار نامناسبی است و به همین خاطر مراکز آموزشی، آرامستان ها و مکان های پرخطر باید همچنان تعطیل باشند.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان تاکید کرد: با وجود اینکه هنوز هیچ دستوری در خصوص برگزاری همایش اربعین به استان ابلاغ نشده است اما همه باید آمادگی کامل را برای هر شرایطی داشته باشند.

⭕️قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری مردم است

فرماندار مهران نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی کامل از وضعیت مبتلایان، بستری و واکسیناسیون در شهرستان گفت: همه تلاش خود را برای قطع زنجیره کرونا با همکاری سایر دستگاه ها بکار خواهیم بست.
مجید کاکی افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار نگران کننده است و از مردم خواستاریم ضمن استقبال از واکسن کرونا بمنظور حفظ سلامت خود پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات را بعنوان یک اصل مهم و اساسی در نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری همه مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

🔺لازم به ذکر است که از ۱۸ پروژه شهرستان مهران تعداد ۱۵ پروژه افتتاحی و۳ پروژه کلنگ زنی در حوزه‌‌های راه، منابع طبیعی، آموزش، مدیریت منابع آب، مسکن و... با اشتغالزایی۲۰۰ نفر مستقیم و  بیش از ۲ هزار و ۷۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم را به همراه دارند.

دوشنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است