استانداری ایلام

با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام در هفته دولت؛

۱۳ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره‌برداری رسید

۱۳ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام در هفته دولت؛

۱۳ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در آبدانان به بهره‌برداری رسید

به میمنت هفته دولت،۱۳طرح‌عمرانی واقتصادی و فرهنگی با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام در هفته دولت در شهرستان آبدانان موردبهره برداری قرارگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام به نقل از ایرنا در سفر احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام که روز شنبه ششم شهریور ماه در  پنجمین روز از هفته دولت انجام شد؛ این تعداد‌ طرح، شامل اجرای طرح هادی در۲۰روستای شهرستان ، چهارخطه کردن ۵کیلومترازمسیر اول شهر به سمت مورموری ، حذف پیچهای خطرناک، روکش  آسفالت جاده مسیرآبدانان به دشت عباس ، گازرسانی‌به تعداد ۵ روستا،راه اندازی کارگاههای تولیدگلیم نقش‌برجسته، اصلاج وروشنایی معابر عمومی شهری‌ و روستایی، اجرای طرح روشنایی‌جاده کمربندی ضلع غربی شهر آبدانان، نصب چمن‌ مصنوعی‌‌در زمین فوتبال‌‌ مورموری و اجرای طرح های امور شهری است که با بهره برداری از آنان، زمینه اشتغال ۹۴ نفر از نیروهای جویای کار شهرستان مهیا میشود.

معاونت عمرانی استانداری ایلام در سخنانی، ضمن‌ تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام ویاد شهیدان رجایی وباهنر،   کل طرحهای عمرانی و اقتصادی که به مناسبت هفته دولت درسطح استان افتتاح شده  را ۱۴۹ طرح با مبلغ ۴۳۸ میلیارد تومان  عنوان کرد و گفت: محبوبیت وعظمت نام و یاد شهید رجایی ، بخاطر ساده زیستی، خدمت بی منت  به مردم، اخلاص وصداقت آن است که به هیچ عنوان‌ از یاد و خاطره ملت ایران حذف نخواهد شد.
 به گفته‌ کرمی، اولویت اول مدیریت استان ، تکمیل‌وتجهیز طرحهای نیمه تمام است وکلنگ زنی‌طرحهای جدید دردستورکار نیست.
معاونت عمرانی استانداری ایلام اضافه کرد؛ برای رفع مشکل واصلاح وتوسعه شبکه های آب وبرق  شهری وروستا یی شهرستان آبدانان مبلغ ۳۰میلیارد تومن از محل اعتبارهای عمرانی استانی وسرفصلهای ملی اختصاص یافته وتا پایان سالجاری به  شهرستان تزریق میشود.
وی درجریان بازدید از روند احداث تونل کبیرکوه اضافه کرد؛ در سال جاری ۵۳ میلیارد تومان  به این طرح بزرگ راهسازی اختصاص یافته و عملیات اجرایی  هزار متر از تونل کبیرکوه لاینینگ‌ و سقف کاری شده و در صورت‌ تامین اعتبارات‌ موردنیاز ازطرف وزارت راه و شهرسازی ، در مدت یک سال آینده موردبهره برداری قرار می گیرد.
کرمی افزود: کار حفاری تونل کبیرکوه با پنج هزار و ۸۰۰ متر بدنه اصلی و۵۰۰ متر تونل‌ فرعی به اتمام رسیده ودر مجموع با ۸۰٪پیشرفت فیزیکی دردست احداث است‌وتاکنون ۲۶۰میلیارد تومن برای این تونل  هزینه شده وبرای تکمیل آن به ۴۰۰میلیارد تومان دیگر نیارمبرم می‌باشد.
 فرماندار شهرستان آبدانان  درحاشیه آئین‌ افتتاح این طرحها  گفت: برای اجرای این تعداد طرح، مبلغ ۳۲میلیارد تومان از محل اعتبارهای ملی و استانی هزینه شده است.

🗓 | شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است