استانداری ایلام

استاندار ایلام

پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت هفته دولت

پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت هفته دولت

‍ ‍ ✍️پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت هفته دولت

♦️استاندار ايلام طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پيام دکتر محمد نوذری به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم
تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور انسان‌های بزرگی است که مسئولیت را در خدمت بی منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده اند. در این مسیر شهیدان والامقام رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بوده‌اند.

از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتي مغتنم براي تجديد عهد و پيمان اركان مختلف دولت با شهداء گرانقدر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تاثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت بشمار می رود.

و اما اکنون که کشور و مردم از یک طرف با شدیدترین انواع تحریم‌های ظالمانه مواجه است و از طرفی با شیوع و همه گیری گسترده کرونا درگیر است می‌طلبد مسئولان در این شرایط سخت با همراهی بیشتر در کنار مردم باشند و خدمات مثبت نظام و دولت را بصورت واقع بینانه به مردم ارائه دهند و نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را نقش بر آب سازند.

به یقین با ایمان، امید و توکل به قدرت لایزال الهی و با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درونی ملت بزرگ ایران اسلامی از این شرایط سخت و دشوار نیز عبور خواهد کرد و باز راه اقتدار و سرافرازی را طی خواهد نمود.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبريك هفته دولت و روز كارمند، از مجموعه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بي منت همه اعضاء خانواده محترم دولت به خصوص مسؤلان و كاركنان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در استان ايلام و شهرستان ها و بخش هاي تابعه صمیمانه تقدير و تشكر مي‌كنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

🗓 | دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است