استانداری ایلام

استاندار ایلام

پزشکان در خط مقدم نبرد با کرونا نقش بی بدیلی و تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

پزشکان در خط مقدم نبرد با کرونا نقش بی بدیلی و تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

استاندار ایلام:
📎پزشکان در خط مقدم نبرد با کرونا نقش بی بدیلی و تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری اول شهریورماه زادروز حکیم و دانشمند پرآوازه‌ی ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک فرصت مغتنمی برای تقدیر از زحمات سپید پوشانی است که «سلامتی» ارمغان و ره‌آورد کار و تلاش آنها برای مردم است.

واقعیت آن است که در طول ادوار مختلف تاریخ، بشریت هیچ گاه از خدمات این قشر شریف و زحمت‌کش بی نیاز نبوده و علیرغم پیشرفت های شگرف در عرصه های مختلف، خدمات و مسؤلیت های جامعه پزشکی، همواره ارزشمند، حائز اهمیت و حیاتی بوده است.

و امروز با ظهور یک پدیده شوم بنام کرونا شاهد فداکاری بیش از پیش پزشکان در حفظ سلامت مردم در نبرد با این دشمن نامرئی هستیم و اینجا بایست گفت که آنان تاکنون در خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس نقش بی بدیلی و تعیین کننده ای داشته اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، فرا رسیدن «روز پزشک» را به همه پزشکان فرهیخته و خانواده بزرگ پزشکی کشور و استان ایلام صمیمانه تبریک عرض نموده و با ارج نهادن به ماه‌ها زحمات و تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه این قشر فداکار در عرصه مقابله با ویروس کرونا، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی همه این عزیزان در انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات شایسته و مورد رضایت خلق و خالق را مسئلت می نمایم.

 محمد نوذری
استاندار ایلام

🗓 | یکشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است