استانداری ایلام

معاوان اقتصادی

⚡️پیام تبریک معاون استاندار و رئیس قرارگاه ستاد کرونا استان ایلام بمناسبت روز پزشک

⚡️پیام تبریک معاون استاندار و رئیس  قرارگاه ستاد کرونا استان ایلام بمناسبت روز پزشک

⚡️پیام تبریک معاون استاندار و رئیس  قرارگاه ستاد کرونا استان ایلام بمناسبت روز پزشک
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام متن پیام به شرح ذیل است:

بِسمِ اللهِ الرحمن الرحیم

گرامیداشت زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا دانشمند بزرگ و پر آوازه کشورمان و نامگذاری این روز به نام «روز پزشک» از بهترین تدابیر جهت ارج نهادن به مقام سپیدجامگانی است که بدرستی به دستان معجزه گر خدا بر روی زمین لقب گرفته‌اند.
 
پزشکان از جمله انسان‌های صبوری هستند که توأمان در کنار علم و آگاهی، اخلاق را رهین راه و رفتار خود نموده‌اند و در زدودن رنج از چهره‌ و جان بیمار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، جسم و جان بیمار را مرهم می‌شوند و قسم صیانت از سلامت و کرامت انسان‌ها را همواره مد نظر دارند.

پزشکان این مرز و بوم همواره در خط مقدم مشکلات، جنگ و حوادث، مبارزه و خدمت‌رسانی کرده‌اند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نموده‌اند. تلاش، مجاهدت و رشادت و ایثارگری این قشر فرهیخته در این مدت که جامعه جهانی درگیر ویروس کروناست غیر قابل وصف بوده و شاهدیم که نظام سلامت تمام توان و حتی بیش از توان خود را در این راه مصروف داشته است، که این فرای از ادای تکلیف و انجام وظیفه‌ایست که سوگندش را خورده‌اند و در راه تأمین سلامت و انجام رسالت خطیر خویش عمل نموده‌اند.

در این میان از مردم شریف و با فرهنگ استان ایلام  هم انتظار می‌رود ضمن همراهی با مسئولان و کادر درمان، جهت کمک به رفع هر چه سریعتر این بیماری فراگیر و پیشگیری و درمان آن اقدام نموده تا افقی روشن برای آتیه سلامت ملت و جامعه را نظاره‌گر باشیم و شاهد از دست دادن بزرگواران بیشتری از کادر درمان و مردم عزیزمان نباشیم. این مهم جز همراهی با کادر درمان و رعایت دستورالعمل‌ها در شرایط بحرانی و جلوگیری از تسری این بیماری در شرایط بحرانی کنونی، میسر نخواهد بود.

اینجانب با اغتنام فرصت، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای سلامت، اول شهریور زادروز بوعلی سینا، روز پزشک را به کادر درمان کشور، پزشکان عرصه سلامت بالاخص پزشکان پرتلاش، دلسوز، فهیم و توانمند استان ایلام تبریک عرض نموده؛ قدردانی و سپاس ویژه خود را اعلام داشته و از حی الشافی برای یکایک این عزیزان سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.
            جهانگیر      رستمزاد
   معاون اقتصادی استاندار و رئیس قرارگاه ستاد کرونا استان ایلام


🗓 | یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است