استانداری ایلام

استاندار ایلام

بازدید استاندار ایلام از مبادی ورودی و خروجی زرنه_ گیلانغرب، مرکز واکسیناسیون ایوان و تاکید بر تشدید نظارتها

بازدید استاندار ایلام از مبادی ورودی و خروجی زرنه_ گیلانغرب، مرکز واکسیناسیون ایوان و تاکید بر تشدید نظارتها

⚡️بازدید استاندار ایلام از مبادی ورودی و خروجی زرنه_ گیلانغرب، مرکز واکسیناسیون ایوان و تاکید بر تشدید نظارتها

🔵استاندار ایلام از مبادی ورودی و خروجی زرنه_ گیلانغرب و مرکز واکسیناسیون ایوان بازدید و بر تشدید نظارتها در این ایام تاکید کرد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در حاشیه این بازدید با اشاره به روند افزایشی کرونا در کشور و به تبع آن در استان، بر ضرورت رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی در تعطیلات پیش رو تاکید کرد و اظهار داشت: وضعیت خوبی در کشور و استان حاکم نیست و تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها همچنان در حال افزایش است.
🔸وی با بیان اینکه در این شرایط مهمترین عاملی که ایمنی ایجاد میکند و سیستم پزشکی نیز بر آن تاکید دارند موضوع واکسیناسیون است،  ابراز داشت: روند واکسیناسیون در استان خوب و تاثیر گذار است به گونه ای که با امکانات موجود و تلاش های مجموعه ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی دیروز با واکسینه کردن تعداد ۸۰۸۰ نفر رکورد جدیدی در استان را ثبت کردیم.
🔸استاندار ایلام گفت: موضوعی که امروز بخوبی مدیریت و اجرا شده همت و تلاش نیروی انتظامی و سایر دستگاهها در کنترل مبادی ورودی و خروجی، اجرای شیوه نامه های بهداشتی و اجرای محدودیت هاست که جای تقدیر و تشکر دارد.
🔸نوذری با بیان اینکه تعطیلات ها به معنای این است که مردم صرفا در خانه بمانند، از مردم خواست در ایام باقیمانده در خانه بمانند و پروتکل ها را رعایت کنند تا انشااله در پایان نتایج ملموسی از بهبود شرایط را شاهد باشیم.
🔸وی با تقدیر و تشکر از مردم در ایام تعطیل و رعایت پروتکل ها گفت: در ادامه تعطیلات همراهی و همکاری مردم در اجرای دستورالعمل ها بسیار راهگشاست، که امیدواریم این همکاری منتج به کاهش روند افزایشی مبتلایان و کم شدن تعداد فوتی ها گردد.
🔸محمد نودری با بیان اینکه اصناف و بازاریان در این ایام با ۹۰ درصد رعایت پروتکلها، همکاری خوبیدر روند مهار بیماری داشته اند، از مدیر، دست اندرکاران و کلیه صنوف تقدیر کرد.
🔸وی در پایان از همراهی رسانه ها و صدا و سیما بخاطر تولید محتوا، ارسال اخبار و اطلاع رسانی دقیق به مردم در طول این ۱۸ ماه تشکر کرد.

🔹در این بازدید معاون عمرانی، فرمانده نیروی انتطامی، مدیران دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران، استاندار را در سفر به شهرستان ایوان همراهی می کردند
🔹لازم به ذکر است پیش تر و طبق دستور استاندار؛ فتاحی معاون سیاسی با حضور در شهرستان مهران؛ رستمزاد معاون اقتصادی با حضوز در شهرستان سیروان؛ و روز گذشته نیز احمد کرمی معاون عمرانی با حضور در شهرستان چرداول، از مبادی ورودی و خروجی استان، روند انجام واکسیناسیون و سنجش میزان رعایت پروتکل ها بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.


🗓 | سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است