استانداری ایلام

استاندار ایلام

مهمترین کارویژه ما سلامت مردم است/ با پیگیری بعمل آمده متولدین ۱۳۵۸ و قبل از ان واکسینه می شوند/تردد بین استانی از امروز تا ۵ شهریور ممنوع است/در ایام تعطیل واکسیناسیون بطور مرتب انجام می شود

مهمترین کارویژه ما سلامت مردم است/ با پیگیری بعمل آمده متولدین ۱۳۵۸ و قبل از ان واکسینه می شوند/تردد بین استانی از امروز تا ۵ شهریور ممنوع است/در ایام تعطیل واکسیناسیون بطور مرتب انجام می شود

⚡️استاندار ایلام:
مهمترین کارویژه ما سلامت مردم است/ با پیگیری بعمل آمده متولدین ۱۳۵۸ و قبل از ان واکسینه می شوند/تردد بین استانی از امروز تا ۵ شهریور ممنوع است/در ایام تعطیل واکسیناسیون بطور مرتب انجام می شود/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، پزشکان و پرستاران، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های بعمل امده، استان ایلام جز استانهای هدف واکسیناسیون قرار گرفت و از امروز متولدین ۱۳۵۸ و قبل از آن می توانند برای تزریق واکسن مراجعه نمایند.
🔸وی با تاکید بر برنامه ریزی های ویژه برای ایام پیش رو گفت: تعطیلی ها باید به سمتی برود که تاثیرات مستقیم و مثبتی در روند کاهش بیماری کرونا داشته باشند.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه پیاده روی عزاداران و حرکت هیئات به سمت امام زاده ها ومکانهای دیگر، پخش نذری و ایستگاه صلواتی ممنوع است، ابراز داشت: مراسمات مذهبی ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا بغیر از مصلی شهر ایلام در مکانهای سربسته ممنوع است.
🔸وی با بیان اینکه از فردا صبح ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد فعالیت کلیه مشاعل بغیر از گروههای شغلی یک تعطیل می باشد، خواستار پیگیری معاونت اقتصادی، صمت و اصناف شد و بر تشدید نظارتها تاکید کرد.
🔸محمد نوذری با بیان اینکه هرگونه تردد بین استانی از امروز تا ۵ شهریور ممنوع بوده و باید ظرف امروز و فردا کلیه خودروهای با پلاک غیر بومی از طریق کمربندی ها از استان خارج شوند، گفت: تمام مجوزهایی که قبلا توسط فرمانداریها صادر شده باطل و بغیر از موارد خیلی ضروری هیچگونه برگه تردد جدید صادر  نشود.
🔸وی با تاکید بر اینکه با پیگیری حوزه عمرانی و همکاری نیروی انتظامی کلیه راههای فرعی بین استانی مسدود شوند، گفت: اتوبوس های حمل و نقل عمومی باید با یک سوم ظرفیت فعالیت نمایند.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه ضرورت دارد امور عشایری پیگیری نماید کلیه عشایری که وارد استان می شوند از مبدا واکسینه شوند، عنوان داشت: ضمن برگزاری جلسه هماهنگی در فرمانداری ها، از کلیه امکانات دستگاههای اجرایی از جمله ماشین شاسی بلند برای انجام واکسیناسیون بالای ۱۸ سال روستاهای کم جمعیت و عشایر استفاده شود.
🔸وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تکلیف همه دستگاهها در مدیریت کرونا بیان کرد: تمام امکانات دستگاههای دولتی، نهادها و سایرارگانها در اختیار مدیریت کروناست و همه عوامل و تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی باید تامین گردد.
🔸محمد نوذری بر رعایت دستورالعملها و اجرای پروتکل ها در ایام پیش رو تاکید کرد و گفت: ورود به پارک ها و بوستانهای شهری و تجمع در آنها ممنوع بوده و از تردد افراد و خودروها جلوگیری بعمل می آید.
🔸وی با اشاره به منع تردد شبانه گفت: تا پایان تاسوعا و عاشورا منع تردد از ساعت ۱۲ و بعد از آن ایام از ساعت ۲۲ شب کلیه محدودیتها اعمال می شوند.
🔸استاندار ایلام بیان کرد: مرز مهران تا اطلاع ثانوی بسته است و کلیه کسانی که به صورت غیرمجاز ورود نموده اند عودت داده می شوند.
🔸وی با بیان اینکه کلیه مدیران، فرمانداران و بخشداران و اعضا ستاد کرونا در محل حضور داشته باشند،  گفت: در ایام تعطیل واکسیناسیون بطور مرتب انجام می شود.
🔸محمد نوذری با بیان اینکه سلامت مردم از هر چیزی برای ما مهمتر است بر همکاری های درون بخشی تاکید کرد و گفت: نباید تعطیلات بهانه ای برای گشت و گذار شود، باید خانواده ها با برنامه ریزی، در خانه ماندن و دوری از تجمعات خطر افرین زمینه کاهش روند افزایشی بیماری را فراهم اورند.
🔸وی در پایان با بیان اینکه پیک دلتا بسیار مرگبارتر و با قدرت سرایت بیشتری در حال افزایش میزان مبتلایان و فوتی هاست، بر ضرورت اطلاع رسانی و اقناع سازی افکار عمومی توسط رسانه ها و صدا و سیما
 تاکید کرد.

🗓 | یک شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است