استانداری ایلام

‍ معاون اقتصادی استاندار:

مقابله با کرونا یک الزام جمعی است

مقابله با کرونا یک الزام جمعی است

‍ معاون اقتصادی استاندار:
مقابله با کرونا یک الزام جمعی است
معاون اقتصادی استاندارگفت: مقابله با کرونا یک الزام جمعی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  جهانگیر رستم زاد شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه مقابله با کرونای استان که درفرمانداری ایلام برگزار شد، اظهار داشت: مقابله با کرونا یک الزام جمعی است و همه ما در قبال آن مسئولیم، مدیران و متولیان با اجرای دقیق برنامه ها، مردم با رعایت دستورالعمل ها و اجرای پروتکل ها و رسانه ها و نخبگان با تولید محتوا و فرهنگسازی.
وی با تاکید به رسانه ها و صدا و سیما در تولید محتوا تصریح کرد: کلیه فرمانداران، شهرداران و دهیاران موظفند نسبت به آگاه سازی مردم، تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی اقدامات پیشگیرانه را در جهت کنترل و مهار بیماری بعمل آورند.
معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه مردم باید به حساسیت موضوع کرونا و خطرات آن بیش از پیش اهتمام داشته باشندابراز داشت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا، اگر اقدامات پیشگیرانه انجام نشود مشکلاتی عدیده ای ایجاد خواهد شد و بنابراین باید مردم به ویژه صنوف مختلف نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و زدن‌ ماسک اهتمام داشته باشند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونای استان  حضور در آرامستانها، پارک ها و بوستان ها، رستوران ها، باشگاه‌ها، آموزشگاه ها و مراکز بازی از جمله گیم نت ها را ممنوع اعلام کرد و خواستار توجه ویژه دستگاههای نظارتی و اجرایی به این امورات شد و گفت: رستوران ها می توانند به صورت سفارش بیرون بر فعالیت کنند و نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی توسط نانوایی ها هم باید تشدید شود .
جهانگیر رستمزاد در پایان بر دورکاری کارکنان به خصوص برای گروههای پرخطرتاکید کرد.
فرماندار ایلام نیز در این نشست گفت: میزان تقاضا برای دریافت برگه تردد توسط افرادی که خواهان خروج از شهر به سایر مناطق هستند بیش از حد انتظار است در حالی که باید برگه تردد فقط برای افراد دارای کار قضایی یا پزشکی صادر شود.
خیراله گراوند افزود: تجمع مردم در فرمانداری برای گرفتن برگه تردد به سایر نقاط خود می تواند عاملی مهم در انتقال ویروس کرونا باشد که باید برای این معضل توسط مسوولان چاره اندیشی شود و همچنین برگزاری مراسم‌های جشن و عزا به ویژه ختم یک معضل اساسی در شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح شهر ایلام است که باید با این موضوع  برخورد شود.
در این نشست مقرر شد نظارت های جدی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نانوایی های سطح شهر، تعطیلی رستوران ها، باشگاه های ورزشی، آموزشگاه ها و مراکز بازی، ارامستان ها انجام شود.
🗓 | چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است