استانداری ایلام

استاندار ایلام

تاکیدات محمد نوذری استاندار ایلام در ستاد استانی کرونا

تاکیدات محمد نوذری استاندار ایلام در ستاد استانی کرونا

‍ ⚡️ تاکیدات محمد نوذری استاندار ایلام در ستاد استانی کرونا
شنبه۸ خرداد۱۴۰۰

🔸 درسهایی که کرونا در موج چهارم به ما داد این است که همچنان با کرونا زندگی می کنیم، دیگر اجرای محدودیتها راهگشا نیست، باید متناسب با شرایط کرونا سبک زندگی خود را تغییر دهیم، همچنان که پیش بینی نمیشد  شروع پیک چهارم کرونا در خوزستان و ایلام اوج بگیرد، باید از شیوع کرونا به جهش جدیدی ترسید و تنها چاره کار رعایت دستورالعملها، اجرای پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است.
🔸ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای بومی به سایر استان ها بمنظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از صبح روز چهارشنبه دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری ممنوع است/ در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد  و نارنجی ۵۰۰ هزار و شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان جریمه می شوند.
🔸مردم از تجمع شبانه در پارکها و بوستانهای شهری بپرهیزند به منظور جلوگیری از تجمعات خطرناک، روشنایی تمام پارک ها و بوستانهای شهری استان هر شب ازساعت ۲۰ الی ۲۴  هر شب خاموش می شوند/ حضور در  تفرجگاهها با رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات خطرناک بلامانع است.
🔸روند کاهشی مبتلایان، بستری ها و تعداد فوتی های ناشی از کرونا موجب سهل انگاری مردم شده است در صورت عدم رعایت پروتکلها و اجرای دستورالعمل ها وضعیت مطلوب خطرناک می شود/ مردم از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند، در صورت عدم رعایت این دستورالعمل استان وارد پیک پنجم کرونا می شود و شرایط از گذشته بحرانی تر خواهد شد.
🔸کلیه ستاد های انتخاباتی براساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا حتماباید در فضای باز  و با یک سوم ظرفیت مساحت مکان مورد نظر تجمع داشته باشند/ معاون سیاسی امنیتی وفرمانداران شهرستانها بصورت فوق العاده با روسای ستاد های انتخاباتی فعال جلساتی بگذارند و درخصوص لزوم رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ها توجیهات لازم وقانونی  را ابلاغ نمایند.
🔸شور انتخاباتی نباید موجب سهل انگاری در رعایت پروتکل ها شود،  با وجود اینکه در انتخابات پیش رو نیازمند شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم هستیم، اما نباید این مهم موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های و دستور العمل های بهداشتی شود.
🔸استاندار ایلام گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون در هر مقطعی که میزان مبتلایان، بستری و فوت کرونا در استان کاهش یافت، شاهد کاهش درصد رعایت پروتکل های بهداشتی و ساده انگاری مردم بودیم که این می تواند بسیار خطر آفرین و جبران ناپذیر باشد.
🔸تاکنون بیش از ۹ درصد مردم استان واکسینه شده اند و روند خوبی در اجرای واکسیناسیون شکل گرفته است، اما نباید این روند موجب سهل انگاری مردم وعدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شود.


🗓 | شنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۰
#روزشمارانتخابات_۲۰
#حضورپرشور_مشارکت_حداکثری
روابط عمومی استانداری ایلام

🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است