استانداری ایلام

استاندار ایلام

تاکید استاندار بر تکمیل پروژه های راه سازی، کشاورزی و عمرانی هلیلان/ ۱۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های هلیلان هزینه شده است

تاکید استاندار بر تکمیل پروژه های راه سازی، کشاورزی و عمرانی هلیلان/ ۱۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های هلیلان هزینه شده است

‍ ⚡️سفر به هلیلان
تاکید استاندار بر تکمیل پروژه های راه سازی، کشاورزی و عمرانی هلیلان/ ۱۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های هلیلان هزینه شده است

⭕️استاندار ایلام گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق اعتبارات استانی و شهرستانی، بنیاد علوی و معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری طی ۲ سال اخیر برای زیرساخت های هلیلان هزینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  محمد نوذری روز پنج شنبه در بازدید از زیرساخت های شهرستان هلیلان اظهار داشت: ارتقا هلیلان به شهرستان و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی در طول یکسال گذشته موجب شد تحول عظیمی در همه بخش های این شهرستان شده و در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

وی با قدردانی از فرماندار هلیلان، روند پیشرفت فیزیکی طرح های زیرساختی در این شهرستان را امیدوار کننده و رضایت بخش ذکر کرد و گفت: با اهتمام فرماندار و مدیران کل استان و حمایت بنیاد علوی، مابقی طرح های نیمه تمام در این شهرستان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.
استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمت رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت و در آینده نزدیک این شهرستان به یکی از شهرستان های مهم و اثر گذار استان تبدیل خواهد شد.
نوذری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده زیرساختی در روستاهای هلیلان نیز افزود: عملیات زیرساخت، بهسازی و آسفالت ۱۸ روستای هلیلان از اعتبارات مشارکتی بنیاد مسکن، بنیاد علوی و اعتبارات دهیارها درحال انجام است که می تواند در توسعه روستاها بسیار موثر باشد.
 وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه راهسازی پیامن به چنار آباد زردلان ( تنگ تیر ) نیز یادآور شد: فاز اول این پروژه ۱۰ کیلومتری که زردلان گرمسیر را به زردلان سردسیر متصل می کند تا تیرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار ایلام همچنین خواستار تسریع در پروژه های حوزه کشاورزی شامل سه پمپاژ داجیوند - کهره و پمپاژ های میدر و پیامن شد و تصریح کرد: پمپاژ کشاورزی پیامن تا اواخر خرداد به بهره برداری می رسد و برای تسریع در تکمیل فاز نخست پمپاژ کشاورزی داجیوند- کهره نیز از اعتبارات جهش تولید و همچنین اعتبارات ملی استفاده می شود.
نوذری تاکید کرد: دولت با همکاری بنیادهایی نظیر بنیاد مستضعفان، علوی و برکت تلاش گسترده ای برای خروج این منطقه از محرومیت انجام داده است و این تلاش ها و اقدامات تا رهایی کامل این شهرستان از محرومیت تدوام خواهد داشت.   
کلنگ زنی فاز ۲ نهالستان شهید سلیمانی با ظرفیت ۲۰۰ هزار اصله نهال، بازدید از طرح های هادی روستایی، بازدید از زیرساخت های ۲ روستای گاودول و بیشی، پل جزمان، پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند و پمپاژ پیامن زردلان و همچنین پروژه راهسازی تنگ تیر زردلان از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار به شهرستان هلیلان بود.
#استاندارایلام
#هلیلان

🗓 | پنج شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۰
#روزشمارانتخابات_۲۲
#حضورپرشور_مشارکت_حداکثری
روابط عمومی استانداری ایلام

🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است