استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام بر برنامه ریزی برای اشتغال مولد در حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد

استاندار ایلام بر برنامه ریزی برای اشتغال مولد در حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد

⚡️تاکید استاندار بر برنامه ریزی در حوزه مشاعل خانگی
⭕️استاندار ایلام بر برنامه ریزی برای اشتغال مولد در حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری با بیان اینکه اشتغال دولتی دیگر در بسیاری از جوامع منسوخ شده اظهار داشت:
فرهنگ پشت میز نشینی، اشتغالی دولتی یا همان تکنوکرات خاص کشورهای جهان سوم است.
وی افزود: با توجه به شرایط نمی توان انتظار اشتغال از سوی بخش دولتی داشت اما دولت می تواند بسترساز ایجاد اشتغال با حمایت بخش های خصوصی باشد.
استاندار ایلام گفت: امروزدر دنیا فرهنگ کار، مفهوم اشتغال و ایده پردازی تغییر پیدا کرده و به سمت اشتغال های کوچک و زودبازده، اشتعال خانگی و بهره گیری از ایده های کارافرینانه سوق داده شده بالاخص در جنوب شرق آسیا که الگوهای خوبی برای توسعه هستند را می توان مثال زد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت بالایی در توسعه اشتغال در حوزه های گردشگری و صنایع دستی دارد ابراز داشت: استان ایلام در بخش کشاورزی و گردشگری، صنایع دستی و طبیعت گردی دارای ظرفیت های ویژه ای است که با بکار گرفتن این استعدادها می توان زمینه اشتغال را برای بسیاری از افراد در استان فراهم کرد.
نوذری در ادامه با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: کرونا همه ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به چالش کشیده و امیدواریم که با واکسیناسیون گسترده در مردادماه این بیماری مهار شود.
وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی در استان خواستار هدفمند کردن پرداخت ها و نظارت بیشتر دستگاهها و بانکها برای قرار گرفتن تسهیلات در مدار اشتغال شد.
درحاشیه این نشست استاندار ایلام از ۱۲ مدیرعامل بانک دولتی استان، شرکت پویا نخ ایلام بخاطر کسب عنوان برتر سی و دومین جشنواره ملی امتنان و بیمارستان شهدای زاگرس ایلام بخاطر کسب مقام برتر در زمینه بهره وری در بین شرکت های وابسته به وازرت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی تقدیر کرد
.
#کمیته_اطلاع_رسانی_ستاد_انتخابات_استان_ایلام
🗓 | چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰
#روزشمارانتخابات_۲۳
#حضورپرشور_مشارکت_حداکثری
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است