استانداری ایلام

استاندار ایلام

تولید مبنا و اساس یک نظام اقتصادی پویا است

تولید مبنا و اساس یک نظام اقتصادی پویا است

‍ استاندار ایلام:
 تولید مبنا و اساس یک نظام اقتصادی پویا است

استاندار ایلام گفت: تولید مبنا و اساس یک نظام اقتصادی پویا است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در کارگروه اشتغال و توسعه استان با اشارا به شعار سال "تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" اظهار داشت: بزرگترین حلقه گمشده نظام اقتصادی هر کشور تولید است و تولید مبنا و اساس یک نظام اقتصادی پویا است.
وی با بیان اینکه وقتی تولید باشد شکوفایی اقتصادی و رشد و بالندگی اتفاق می افتد گفت: در سایه تولید رونق اقتصادی ایجاد می شود و در سایه آن اشتغال، تامین مسکن و ازدواج برای افراد جامعه فراهم می شود.
استاندار ایلام تاکید کرد: اقتصاد مبنای کار همه جهش هاست چه در حوزه سیاست، چه در حوزه فرهنگ و چه در مسایل اجتماعی و... همگی حلقه‌های مرتبطی هستند که یک اقتصاد قوی را شکل می دهند و اقتصاد قوی و یک نظام بانکی قوی و منظم را ایجاد می کند اینها مولفه هایی هستند که یک جامعه برای رشد نیاز دارد.

⭕️۹۹درصد تسهیلات تبصره ۱۹ اشتغال خانگی در ایلام جذب شد

استاندار ایلام از جذب ۹۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۹ اشتغال خانگی استان توسط دستگاه های حمایتی خبر داد.
محمد نوذری اظهار داشت: با کمک این تسهیلات سال گذشتهاز طریق کمیته امداد استان برای پنج هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی یادآور شد: بانک های عامل استان سال گذشته همکاری بسیار خوبی با مجموعه اقتصادی استان در راستای جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال داشته اند که از آنها تقدیر می کنیم.
محمد نوذری ابراز داشت: امیدوارم این همراهی و همکاری در سال ۱۴۰۰ نیز تداوم داشته و برای اشتغال مولد خانگی برنامه ریزی داشته باشند.
وی به نظارت بر تسهیلات دریافتی تاکید کرد و افزود: باید تسهیلاتی که پرداخت می شود در راستای هدف که ایجاد اشتغال است بدون انحراف هزینه شود.
استاندار ایلام تاکید کرد: کرونا همه ساختارهای سیاسی و فرهنگی و اقتصادی را بدهم زد و امیدواریم که با واکسیناسیون گسترده در مردادماه این بیماری مهار شود.

🗓 | چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است