استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی امنیتی استاندار:

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند

‍ معاون استاندار:
۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در ایلام واجد شرایط رای دادن هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار ۹۰۱ تن مرد هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: از مجموع افراد واجد شرایط رای در استان ۹ هزار و ۹۴۶ رای اولی در انتخابات هستند که از این میزان پنج هزار و ۶۰ مرد و چهار هزار و ۸۸۶ نفر زن هستند.
وی افزود: ۸۵۰ شعبه بطور میانگین برای انتخابات پیش رو در نقاط مختلف استان نظر گرفته شده است که باید اقدامات لازم زیرساختی، فناوری و فنی برای این شعب اتخاذ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در خصوص تامین برق در زمان انتخابات پیش‌رو بعنوان مهم ترین پیش نیاز برگزاری انتخابات بیان کرد: برق در واقع اساس همه سیستم های الکترونیکی است که در راستا نیازمند برنامه ریزی مسنجم و هدفمند هستیم.
فتاحی یادآور شد: کلیه تجهیزات و امکانات دستگاه های اجرایی نظیر خودرو ، نیروی انسانی و دیگر عوامل باید برای برگزاری انتخابات پیش رو بکار گرفته شود تا بتوانیم از این گذر مهم بی خوبی عبور کنیم.
رییس ستاد انتخابات ایلام خواستار فراهم نمودن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم شد و گفت: همه باید در این استان برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی آبرومند اهتمام داشته باشیم.
وی ادامه داد: به استناد ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۷۱ قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا یابد تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی در اختیار برگزاری امر انتخابات است.
وی خواستار نقش احزاب، رسانه و بزرگان در انتخابات پیش رو شد و گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو نیازمند اهتمام کلیه دستگاه های اجرایی و مردم هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطر نشان کرد: زیرساخت های فناوری و فنی مهم ترین لازمه انتخابات پرشور در این استان است.
تمهیدات لازم برای تامین برق انتخابات پیش رو فراهم می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای تامین برق در روز انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در این استان اتخاذ می شود.
هادی شیرخانی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در روز جمعه برگزار می‌ شود و در این روز کاهش مصرف مواجه هستیم می توانیم با تلاش و برنامه ریزی مسنجم و هدفمند در این روز خاموشی نداشته باشیم.
وی مهم ترین شاخص توزیع برق را بحث زمان ذکر کرد و گفت: اساس کلیه برنامه ریزی شرکت توزیع برق استان بر نداشتن خاموشی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام یادآور شد: افزایش مدت زمان خاموشی برای شرکت توزیع برق هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت که درصدد هستیم این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.
شیرخانی ابراز امیدواری کرد: مدت زمان خاموشی در این استان از مرز ۲ هزار دقیقه به ۵۰۰ دقیقه رسیده است اما به علت کاهش نزولات جوی و افزایش پنج درصدی دما در فروردین و اردیبهشت، نیازمند خاموشی مقطعی در استان باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود که این خاموشی مقطعی تا شهریور ماه سالجاری ادامه داشته باشد و احتمال افزایش مدت زمان خاموشی نیز وجود دارد.
🔸
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام
منبع: ایرنا
چهار شنبه  ۵ خرداد ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
ادامه خبر👇👇👇
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است