استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

همه پای کار باشند

همه پای کار باشند

‍ ⚡️همه پای کار باشند

⭕️معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  گفت: برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه مجریان، ناظران و مردم پای کار باشند

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام الیاس فتاحی در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دستگاههای متولی باید زیرساخت‌های ارتباطی، فناوری و مخابراتی شهرستان ها، بخش ها و شعب اخذ رای رافراهم  و نسبت به رفع هرگونه کاستی و یا کمبودی  سریعا گام های اساسی بردارند.
🔸وی بیان داشت: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت، مخابرات و دفتر فناوری استانداری ظرف دو روز اینده با تشکیل جلسه نسبت به رفع کاستی ها و نیازمندی های شعب اخذ رای اقدام کنند. 
🔸فتاحی با اشاره به مواد ۲۱ و ۷۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از فرمانداران خواست تمام تجهیزات، امکانات، خودرو و سایر نیازهای خود را برای برگزاری امر انتخابات بعنوان یک رویداد بزرگ در حوزه های خود تامین نمایند‌.
🔸معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اهمیت انتخابات در این برهه زمانی حساس و سرنوشت ساز گفت: دشمن با ابزار و حربه های مختلف تلاش میکند ملت ما را مایوس و نا امید کند و این وظیفه مارا دو چندان می کند که با انرژی و توان بیشتری کار کنیم.
🔸الیاس فتاحی تاکید کرد: دولت بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم، امن، قانون مند، پرشور با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی است و صرورت دارد برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه مجریان، ناظران و مردم پای کار باشند.
🔸فتاحی  خاطر نشان کرد: باید با هماهنگی، تعامل، وحدت و همفکری و رفع مسائل و مشکلات برای آینده بهتر کشور تصمیمات درست را اتخاذ کنیم و فرد و افرادی اصلح بعنوان منتخب مردم چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در مدیریت های محلی شهر ها و روستاها انتخاب شوند.

🌐وی اضافه کرد: اصل بی طرفی و سلامت در انتخابات را بجا پیگیر خواهیم بود و مشارکت حداکثری در انتخابات همچون ادوار گذشته را از  مردم در راستای ندای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و پاسد اشت خون شهدا و سلیمانی ها خواستاریم.

🇮🇷 چشم  یک جهان به رای یک ملت
🇮🇷ما در انتخابات مشارکت خواهیم کرد

🗓 دوشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej
 @akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است