استانداری ایلام

استاندار ایلام

تعامل و همراهی دستگاهها و بنیادهای فعال در استان می تواند محرومیت زدایی را تسریع دهد

تعامل و همراهی دستگاهها و بنیادهای فعال در استان می تواند محرومیت زدایی را تسریع دهد

استاندار ایلام:
 
⚡️تعامل و همراهی دستگاهها و بنیادهای فعال در استان می تواند محرومیت زدایی را تسریع دهد

⭕️استاندار ایلام گفت: تعامل و همراهی دستگاهها و بنیادهای فعال در استان می تواند محرومیت زدایی را تسریع دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان های هلیلان و ملکشاهی با بیان اینکه خدمات دولت و نهاد های انقلابی در این مناطق مطلوب و قابل توجه است بر تعامل و همراهی دستگاههای اجرایی  تاکید کرد.
استاندار ایلام با بیان اینکه باید تلاش کرد تا اقدامات موثری که انجام شده به سرانجام برسد، خواستار تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی محرومیت زدایی هلیلان و ملکشاهی شد‌.
وی با بیان اینکه خدمات مطلوبی انجام شده، ولی بعلت اینکه محرومیت ها زیاد است کمتر نمایان است، گفت: شهرستان های محروم هلیلان و ملکشاهی در صورت اهتمام مدیران و ظرفیت‌های موجود می‌توانند به سرعت از محرومیت خارج و به یکی از مناطق مستعد استان تبدیل شوند.
استاندار ایلام با بیان اینکه محرومیت زدایی از اولویت های دولت بوده و هست، گفت: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.
وی خواستار تشکیل کارگروهی با نظارت معاون عمرانی به منظور بررسی و نظارت بر مصوبات پروژه‌ های محرومیت زدایی، بازدید و ارائه گزارش های عملکردی بصورت میدانی و هفتگی و رصد و نظارت بیشتر فرمانداران شد.
محمد نوذری از فرمانداران خواست در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها تمام تلاش خود را برای تکمیل ۱۲۵ پروژه مصوب شده استان بکار گیرند و  پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد که اعتبار کمتری برای بهره برداری نیاز دارند را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه خوبی از دولت، بنیادها و مردم برای محرومیت زدایی در این دو شهرستان تشکیل شده بیان کرد: انتظار این است که بنیاد های فعال در استان همچنان که در سال ۱۳۹۹ کمک کردند در سال ۱۴۰۰ نیز همراهی لازم را داشته باشند و اعتبار خوبی را اختصاص دهند.
استاندار ایلام با انتقاد از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهرستان ملکشاهی خواستار تعیین تکلیف این بیمارستان شد و بر استفاده از اعتبارات جهش تولید تاکید کرد و گفت: با هر مدیری که توان جذب اعتبارات مصوب شده جهش تولید شده را نداشته باشد برخورد می شود.
 وی با انتقاد از روند طولانی شدن پروژه ها خواستار برخورد با پیمانکاران کم کار شد و گفت: هر پیمانکاری که کننده کار نیست از همان ابتدا مشخص است و باید هر چه سریعتر تعین تکلیف گردند.

🗓 چهار شنبه  ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است