استانداری ایلام

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله باکرونا:

مسیرهای ورودی و خروجی استان تا پایان تعطیلات عید فطر مسدود است/ به ایلام سفر نکنید

مسیرهای ورودی و خروجی استان تا پایان تعطیلات عید فطر مسدود است/ به ایلام سفر نکنید

‍ 🔵فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله باکرونا:
مسیرهای ورودی و خروجی استان تا پایان تعطیلات عید فطر مسدود است/ به ایلام سفر نکنید

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام معروف بسطامی در بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با تأکید بر اجرای دقیق پروتکلها و رعایت دستورالعمل های کرونایی گفت: به منطور اجرای محدودیت ها تعطیلات عید فطر مبادی ورودی پنج گانه استان از امروز تا ساعت ۱۲ روز  ۲۵ اردیبهشت مسدود می شوند.
🔸 معاون توسعه منابع انسانی استاندار ی ایلام با بیان اینکه محدودیت ها شامل رنگ بندی های زرد، نارنجی و قرمز می باشد تاکید کرد: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند وتوسط پلیس راه و با استقرار تیم های نظارتی تخلفات ثبت و اعمال بانون می شوند.
🔸وی با اشاره به محدودیت های شبانه گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی ازساعت  ۱۰ شب تا سه صبح همچنان ادامه دارد.
🔸فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا بیان کرد: گزارشات زیادی مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها در آرامستانهای ایلام و صالح آباد دریافت می شود، فرمانداران با همکاری دستگاههای مرتبط اقدامات لازم را مبنی بر کنترل و مدیریت این دو مکان بعمل اورند.
🔸وی گفت: تمام مصوبات ستاد قرارگاه کرونا لازم الاجرا هستند با کسانی که در این راستا به وظیفه خود عمل نمی کنند برخورد می شود.
🔸بسطامی با اشاره به نحوه برگزاری نماز عید فطر گفت: جلسه ای با زعامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی جلسه ای برگزار و در آن در خصوص نحوه برگزاری نمازعید فطرتصمیمات لازم اتخاذ می شود.
🔸وی همچنین با قدردانی از حوصله و همراهی اصناف و کسبه استان خواستار تداوم همراهی ها برای عبور سالم از پیک چهارم کرونا شد.
🔸معاون توسعه منابع انسانی استانداری در پایان از اصحاب رسانه استان خواست با فرهنگ سازی زمینه واکسیناسیون در استان فراهم اید

⭕️دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان نیز در این نشست با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا را دریافت و تزریق کرده اند، خواستار استفاده از شرایط موجود برای واکسیناسیون طبق برنامه زمانبندی شد.
وی افزود: علی رغم در میانه جدول آمار واکسیناسیون هستیم اما استقبال از واکسن کرونا در ۸۰ ساله ها تاکنون کم بوده است.
🔹 دکتر صادقی فر خواستار ترویج فرهنگ واکسن کرونا توسط صاحبان رسانه ونخبگان در استان شد و گفت: رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی تزریق واکسن کرونا بصورت اقناع افکارعمومی دارند.
وی اظهار داشت: ۱۶ مرکز تخصصی تزریق واکسن کرونا تاکنون با کمک فرمانداران درسطح استان راه اندازی شده و الان انتظار ما مراجعه جامعه هدف به این مراکز جهت انجام واکسیانسیون است.
🗓سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی استانداری ایلام
🟣 اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است