استانداری ایلام

استاندار ایلام

محدودیتهای کرونایی همچنان ادامه دارد/نقض مقررات جرم است/حضور کارکنان بانکها به منظور مدیریت تجمعات بصورت صد درصدی خواهد بود

محدودیتهای کرونایی همچنان ادامه دارد/نقض مقررات جرم است/حضور کارکنان بانکها به منظور مدیریت تجمعات بصورت صد درصدی خواهد بود

‍ ✔️استاندار ایلام
محدودیتهای کرونایی همچنان ادامه دارد/نقض مقررات جرم است/حضور کارکنان بانکها به منظور مدیریت تجمعات بصورت صد درصدی خواهد بود

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در شصت وهفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا استان اظهار داشت: علی رغم کاهش نسبی بستری ها، شرایط استان مطلوب نیست و کماکان دربرخی شهرستانها ازجمله ایوان باید تصمیمات دقیق و راهبردی شکل گیرد.
وی افزود: بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا، محدودیتها همچنان تا پایان هفته و تثبیت وضعیت برقرار است.
🔸محمد نوذری با تقدیر از همراهی مردم، اصناف و بازاریان رسانه ها، صدا و سیما و همه دستگاهها اظهار کرد: مصوبات ستاد استانی کرونا برگرفته از مصوبات ستاد ملی است و ما نمی توانیم برخلاف مصالح ملی تصمیمات استانی اتخاد کنیم، همه باید در مقابل قانون تمکین کنیم و تا تثبیت وضعیت کرونا و تغییر شرایط همه دستورالعملها و محدودیتها را اجرا می کنیم.
وی در واکنش به اعلام کمترین میزان رعایت پروتکل ها و اجرای دستور العمل ها در استان اظهار داشت: طبق امار اعلامی ستاد ملی کرونا استان ایلام در رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل های کرونایی، استان ایلام با ۵۸ درصد در رتبه ۱۴ کشوری قرار دارد که برای بهبود وضعیت استان نیازمند همراهی مردم، دستگاهها و رسانه ها و... هستیم.
🔹استاندار ایلام با بیان اینکه مشکلات اصناف و بازاریان را با تمام وجود لمس می کنیم ، گفت: محدودیت گروههای شعلی ۲، ۳ و ۴ همچنان ادامه دارد، امیدواریم که با همراهی همه بتوانیم این پیک را مدیریت و وضعیت را بهبود بخشیم.
🔸استاندار ایلام در ادامه خواستار تشدید نظارتها در حوزه های رعایت پروتکل های بهداشتی، کنترل قیمت ها و تامین نیاز های بازار در ماه مبارک رمضان شد و گفت: تیم های نظارتی با هماهنگی دستگاههای بازرسی،  نظارتی و فرمانداران در شهرستانها، گشت های ویژه ای را جهت نظارت مستمر و کنترل دقیق قیمتها  تشکیل و اقدامات لازم را بعمل آورند.
وی افزود: همه دستگاههای اجرایی یک نیروی کارشناس مرتبط را به دستگاههای نظارتی و بازرسی معرفی کنند تا در بازرسی ها به گشت های بازرسی و تیم های نطارتی کمک کنند.
🔹رئیس ستاد مقابله با کرونای استان در خصوص وضعیت بانک ها و فعالیت های آنها هم گفت : به منطور مدیریت تجمعات در باجه های بانکی و براساس تصویب ستاد کرونا استان فعالیت بانک ها تا پایان ماه مبارک رمضان بصورت ۱۰۰ درصدی و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.
وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی را در محیط اداری اجرا کنند و گفت: حضور کارکنان در مناطق قرمز بصورت دو سوم است، با توجه به شرایط استان اگر کارکنان ادارات محدودیتها را نقض و با حضور در تجمعات، مناطق گردشگری و یا در مکان هایی عمومی دیده شوند با انها برخورد می شود.
🔸استاندار ایلام از رسانه ها خواست تصاویر کسانی که مقررات را نقض می کنند، منتشر کنند، تاکید کرد: با کسانی که بهداشت عمومی وسلامت مردم را به مخاطره انداخته و خلاق قانون و مصوبات عمل می نماید برخورد می شود.
وی شکل گیری ویروس هندی و سرعت انتشار آن در این کشور را خطرناک توصیف کرد و گفت: باید مراقبت های ویژه ای را همزمان با کنترل مرزهای هوایی و شرقی ایجاد کرد تا از ورود این گونه جهش یافته به کشور جلوگیری کرد. 
نوذری خاطرنشان کرد: کماکان مرزهای استان ایلام بسته است.
نوذری در پایان از همکاری سپاه امیرالمومنین ع استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دیگر دستگاهها بخاطر  استقراردستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهدای دهلران قدردانی کرد.

🗓 شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است