استانداری ایلام

استاندار ایلام در شصت و سومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:

همیاران سلامت به کمک ستاد کرونای می‌آیند/فرمانداران موظف به جمع آوری چادرها در دامن طبیعت هستند ....

همیاران سلامت به کمک ستاد کرونای می‌آیند/فرمانداران موظف به جمع آوری چادرها در دامن طبیعت هستند ....

⛔️ چادر زدن ممنوع!
✅ حرکت ابتکاری استاندار ایلام در تشکیل همیاران سلامت
استاندار ایلام در شصت و سومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:
⭕️ همیاران سلامت به کمک ستاد کرونای می‌آیند/فرمانداران موظف به جمع آوری چادرها در دامن طبیعت هستند ....

◽️استاندار ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در استان دستور جمع آوری چادرها بدون فوت وقت توسط فرمانداران داد و تاکید کرد: وقتی در ستاد کرونا برای جلوگیری از شیوع کرونا چادر زدن را ممنوع کرده ایم عدم اجرای این مصوبه جرم تلقی شده و همینجا از فرمانداران می خواهم نسبت به جمع آوری فوری چادرها اقدام کنند.

◽️دکتر نوذری با اشاره به فوت ۶ نفر در اثر گاز منوکسید کربن در زیر چادر شدیداً ابراز تأسف کرد و گفت: علی رغم هشدارهای لازم در این باره متاسفانه شاهد برپایی چادر در دامن طبیعت هستیم که این موضوع علاوه بر شیوع بیشتر بیماری کرونا تاکنون جان چند شهروند نیز بر اثر بی احتیاطی گرفته شده است!

◽️وی با عنوان این مطلب که فرمانداران با کمک نیروی انتظامی موظف به جمع آوری چادرها در دامن طبیعت هستند، تاکید کرد: برای مهار کرونا نیازمند همراهی بیش از پیش مردم با مسئولان هستیم.

◽️وی با عنوان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسب تعارف نداریم، گفت: به هیچ عنوان عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست و در این راستا لازم است قرارگاه عملیاتی کرونا با شدت بیشتر روند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را دنبال نماید و موانع پیش رو بر سر سلامت مردم را معرفی نماید.

◽️دکتر نوذری با اعلام این مطلب که همیاران سلامت به کمک ستاد کرونا می‌ آیند، از فرمانداران خواست برای تشکیل این کارگروه ها در روستاها اقدام کنند.

◽️وی افزود: دهیاران با کمک مسئولان خانه بهداشت و پایگاه مقاومت بسیج و مجموعه اعضاء تصمیم ساز در روستاها نسبت به تشکل این کارگروه اقدام نمایند تا در خصوص مدیریت کرونا و جلوگیری از مراسمات با تجمعات بالا در آرمستانها، تالارها، عروسی ها و ...‌ اقدامات لازم را انجام دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است