استانداری ایلام

استاندار ایلام

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان بی بدیل است/در سایه امنیت سرمایه گذاری ، توسعه، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود/تلاش می کنیم انتخابات را پرشور و باشکوه برگزار کنیم

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان بی بدیل است/در سایه امنیت سرمایه گذاری ، توسعه، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود/تلاش می کنیم انتخابات را پرشور و باشکوه برگزار کنیم

استاندار ایلام:
نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان بی بدیل است/در سایه امنیت سرمایه گذاری ، توسعه، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود/تلاش می کنیم انتخابات را پرشور و باشکوه برگزار کنیم/کاهش چشم گیری آسیب های اجتماعی در دولت تدبیر و امید با تدوین سند جامع اجتماعی در استان محقق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه در دیدار با مجموعه فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در استان گفت: نیروی انتظامی نقش اساسی در رفع مشکلات استان ایفا کرده است و در سایه امنیت است که سرمایه گذاری، توسعه ، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود.

وی در ادامه گفت: نقش این ارگان در رفع مشکلات استان اساسی و غیر قابل انکار است و نیروی انتظامی در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است.
 
استاندار ایلام با اشاره به بحث کنترل و مدیریت کرونا در استان خاطر نشان کرد:  کرونا یک چالش جهانی است و تمام ساختارهای جهان را تحت تأثیرقرار داده است.

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۳ ماه است درگیر کرونا هستیم و اقدامات و نقش نیروی انتظامی در مقابله با کرونا غیر قابل انکار است و جای تقدیر و تشکر دارد چرا که نیروی انتظامی در بحث محدودیت ترددها ، کنترل آرامستان ها و ورودی و خروجی شهرستان ها و استان اقدامات بسیار خوبی داشته است.
 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سه پیک کرونا در استان ابراز داشت: ما در بحث کرونا سه پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در آبان ماه بسیاری از عزیزان از جمله  مدافعین سلامت ، بسیاری از بزرگان استان را از دست داده ایم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در ۴ ضلع خطر ناک از نظر کرونا قرار گرفته ایم که اول بحث عراق است که در حال حاضر وضعیت خاصی قرار دارد و با توجه به این که چالش اصلی ما مرز است  آن را تعطیل کرده ایم.

وی افزود: مشکل دیگر ما استان خوزستان است که بیشتر شهرهای قرمز در خوزستان است که کنترل مسیرها را در دستور کار قرار دادیم.
 
دکتر نوذری با تأکید بر این که باید این دو هفته پیش رو را برای کنترل پیک چهارم کرونا در دستور کار قرار داریم ابراز داشت: انتظار دارم که همه‌ی مسئولین، صدا و سیما، خبرنگاران، بخشداران ، فرمانداران، دهیاران کمک کنند تا این مدت را خوب مدیریت نماییم و ان شاءالله از شکل گیری پیک چهارم جلوگیری کنیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر مردم برای خرید عید تردد دارند و باید در این ایام مدیریت شود، چادرزنی در طبیعت و چهارشنبه سوری ممنوع است و  پنج شنبه آخر سال هم باید مدیریت و تدبیر شود.
 
استاندار ایلام با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ی اجتماعی در استان صورت گرفته افزود: ما سند توسعه اجتماعی استان را تدوین نمودیم و در بحث آسیب های اجتماعی یک طرح کوتاه مدت یک ساله ، میان مدت دو ساله و بلند مدت ۴ ساله تدوین نمودیم.

وی در ادامه گفت: در اکثر آسیب های اجتماعی جزو استان های آخر در کشور هستیم.

دکتر نوذری با تأکید بر این که تمام تلاش ما این است که مسائل اجتماعی تبدیل به امنیتی نشود تصریح نمود: مهمترین مولفه ی توسعه امنیت پایدار و در سایه ی امنیت است که کشور توسعه می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به این که انتخابات کار جمعی است و در بحث امنیت انتخابات رسالت خطیری بر عهده ی نیروی انتظامی است  و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است و همه تلاش می کنیم که انتخاباتی پرشور سالم و با حضور حداکثری برگزار

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است