استانداری ایلام

استاندار ایلام

امروز فصل گزارش عملکرد مدیران در سال پایانی دولت است/مسئولان عملکرد نظام و دولت را در دهه مبارک فجر به طرز شایسته ای اطلاع رسانی کنند/این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باش

امروز فصل گزارش عملکرد مدیران در سال پایانی دولت است/مسئولان عملکرد نظام و دولت را در دهه مبارک فجر به طرز شایسته ای اطلاع رسانی کنند/این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باش

 تاکید نماینده عالی دولت در استان بر اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام در بهمن ماه ...

استاندار ایلام در نشست شورای معاونین:
✅ امروز فصل گزارش عملکرد مدیران در سال پایانی دولت است/مسئولان عملکرد نظام و دولت را در دهه مبارک فجر به طرز شایسته ای اطلاع رسانی کنند/این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باشند/عملکرد نظام و دولت در استان مثبت و قابل دفاع است ...

⚪️ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز پنجشنبه ۲ بهمن ماه قاسم سلیمانی دشتکی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر اطلاع‌رسانی شایسته و گسترده عملکرد نظام و دولت در استان تاکید کرد و گفت: در سال پایانی دولت قرار داریم و این فرصت مغتنمی است که در دهه مبارک فجر مسئولان به طرز شایسته ای عملکرد نظام و دولت را از طرق مختلف از جمله حضور در صدا و سیما، رسانه ها و نشست های خبری اطلاع رسانی کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باشند، گفت: در این مدت در حوزه‌های مختلف کارها و خدمات شایانی انجام شده است که همه عملکرد نظام است و دهه مبارکه فجر نیز یک فرصت مناسب برای ارائه این گزارشات به مردم است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره پیگیری‌ های قابل توجه در بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ از آن جهت حائز اهمیت است که می‌تواند به عنوان بیس و پایه برای چند سال بعدی در مورد تاکید و توجه قرار بگیرد، از این رو با اشراف و اطلاع از اهمیت موضوع از آغاز سال ۹۹ تاکنون با جدیت این مهم را دنبال کرده‌ایم و خوشبختانه نتایج بسیار خوب و کم نظیری به دست آمده است.

وی در ادامه عملکرد بودجه ۱۴۰۰ استان را قابل دفاع و جزو استان‌های برتر کشور عنوان کرد و گفت: آنچه که دست ما بوده است در چند سال اخیر تلاش داشته با تعامل و همکاری بسیار خوب با مسئولان سازمان برنامه بودجه و با گسیل ساختن مدیران در وزارتخانه ها و سازمان ها تلاش داشته ایم که سهم استان ایلام از بودجه کشور را نه بر اساس جمعیت کم آن بلکه بر اساس محرومیت و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد اختصاص داده شود.

وی افزود: امروز شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه هستیم به طوری که استان ایلام در این سال‌ها از موفق ترین استانهای کشور در جذب بودجه بوده است و اینجا لازم است از همه مدیران و مسئولان درگیر در کار به ویژه سازمان برنامه و بودجه استان و کشور صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشم.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن اینکه عملکرد نظام و دولت در استان را مثبت و قابل دفاع عنوان کرد، بر جدیت و قاطعیت مدیران دولتی در دفاع از عملکرد نظام و دولت در سال آخر و پایانی دولت تاکید کرد و گفت: مدیران بایستی در این بازه زمانی کوتاه بتوانند با شفافیت هرچه تمام تر از عملکرد و بیلان کاری دولت و نظام دفاع کنند و ارایه گزارش نمایند و در این راستا تا روز آخر با جدیت خدمتگزار مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در استان گفت: در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر بر طبق دستور العمل های ستاد ملی و استانی کرونا عمل خواهد شد.

وی افزود: در ارتباط با افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این ایام نیز به خاطر شرایط کرونا این برنامه‌ها به شکل متمرکز و در مرکز استان و به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است