استانداری ایلام

تقدیر جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان از استاندار ایلام

جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان در نامه ای از مطالبه‌گری بحق استاندار ایلام در جهت ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان تقدیر و تشکر کرده اند.

جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان در نامه ای از مطالبه‌گری بحق استاندار ایلام در جهت ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان تقدیر و تشکر کرده اند.

✍️ تقدیر جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان از استاندار ایلام

🔸 جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان در نامه ای از مطالبه‌گری بحق استاندار ایلام در جهت ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان تقدیر و تشکر کرده اند.

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پی درخواست قاسم سلیمانی‌دشتکی از رئیس جمهور و وزیر نفت در مراسم افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام برای ایجاد دفتر مستقل نفت و گاز در استان جمعی از فعالان حوزه اجتماعی و اقتصادی استان طی نامه ای از این اقدام شایسته استاندار ایلام تقدیر و تشکر کرده اند.

در بخشی از این نامه آمده است:
يكي از عوامل اثرگذار در دستيابي استان ايلام به توسعه پايدار، نگاه راهبردی و هوشمندانه مسولان ارشد استان، در مطالبه‌گری و لابیگری موثر با دولت بوده و ارزش و عیار مدیریتی هر مقام مسئول به اندازه سخنانی است كه برای استیفای مطالبات مردم در بزنگاه‌هاي تاريخي ارائه می دهد.

در ادامه ذکر شده است: با كمال مسرت امروز براي نخستين بار و در اقدامی کم سابقه در استان ايلام، جناب آقاي سليماني دشتكي استاندار تلاشگر ایلام در آیین افتتاح پروژه الفين پتروشيمي ايلام در حضور رياست جمهوري در عين تعهد، دلسوزي ومسئوليت پذيري، مطالبه اول و مهم تاسيس "شركت نفت وگاز استان ايلام" را رسما درخواست نمود و موجب خرسندی ايلامیان شد و به نحوی مطالبه‌گری، مسئولیت پذیری و پاسخگويي را مفهوم تازه‌ای بخشيدند.

درپایان این نامه آمده است: بدينوسيله ضمن اعلام مراتب قدردانی وامتنان از استاندار دلسوز و مردمی ایلام، استمرار پيگيري‌هاي بعدي درقالب مديريت اثرگذار ایشان را تا حصول نتيجه مطلوب خواستاریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است