استانداری ایلام

استاندار ایلام

سفر سرزده استاندار ایلام به شهرستان دهلران

سفر سرزده استاندار ایلام به شهرستان دهلران

 فوری
⭕️ سفر سرزده استاندار ایلام به شهرستان دهلران

🔹 ادای احترام قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به مقام شامخ شهدا در بدو ورود به شهرستان دهلران

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز جمعه ۲۱ آذر ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی بصورت سرزده به شهرستان دهلران سفر کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار ایلام که برای بازدید از طرح های منابع طبیعی و آغاز عملیات نهالکاری جهش نهضت سبز وارد دهلران شد، در بدو ورود به این شهرستان به یادمان شهدای شرهانی رفت و به مقام شامخ شهدای ادای احترام نمود.

وی در این برنامه معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای شرهانی و عملیات محرم گفت: استان ایلام و شهرستان دهلران ۸ سال مستقیم درگیر نبرد با دشمن بود و با دست خالی در مقابل دشمنان ایستاد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به عملیات کربلای یک و محرم افزود: امسال ۱۲ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شرهانی اختصاص یافته که این اعتبار بصورت صد در صدی اختصاص می یابد و نیاز است با سرعت کار ساماندهی آن شروع شود ضمن اینکه مابقی طلب پیمانکار نیز پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که افتخار ما خدمت به شهداست و مسیر شهدا و امام شهدا ادامه دارد، گفت: در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای خدمت به شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران حرکت کرده و این مسیر را با افتخار ادامه می دهیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است