استانداری ایلام

استاندار ایلام

افزایش تست های کرونا در استان از امروز/اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در استان/تمدید مصوبات اسفند ماه در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا

افزایش تست های کرونا در استان از امروز/اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در استان/تمدید مصوبات اسفند ماه در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا

💥 اجراي طرح مدیریت جامع مبارزه با کرونا از امروز ...

استاندار ایلام:
⭕️ افزایش تست های کرونا در استان از امروز/اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا در استان/تمدید مصوبات اسفند ماه در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا/و ...
بدون مشارکت مردم در اجرای طرح جدید به نتیجه نخواهیم رسید

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی شنبه اول آذر ماه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که بصورت ویدئوکنفراس با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد با عنوان این مطلب که از امروز محدودیت‌های مهمی در استان درمناطق سه گانه قرمز، نارنجی و زرد اجرا می شود، گفت: در حال حاضر دو شهرستان ایلام و چرداول قرمز است و یک شهرستان زرد و مابقی شهرستان‌ها در حالت نارنجی هستند.

وی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه تا کنون بیش از ۵۴۵ نفر از عزیزان این استان را در اثر کرونا از دست داده ایم، گفت: در این میان بزرگانی همچون نماینده محترم و اسبق استان، دلسوز و مصلح مرحوم علی‌محمدی، خبرنگار و دوست رسانه ای بااخلاق، متعهد و مخلص ما مرحوم مهدوی فر، پزشکان خوب و متعهد و متخصص دکتر رستمیان و سرکار خانم دکتر حسنوند عموزاده و تعدادی از همکاران بهداشت و درمان استان از بین ما رفتند، که در اینجا به خانواده این عزیزان و همه خانواده هایی که عزیزان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار ایلام در ادامه از ابتلای ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا از آغاز شیوع بیماری تا امروز در استان خبر داد و گفت: از امروز و همزمان با اجرای طرح مدیریت جامع مبارزه با کرونا تعداد تست های کرونا به بیش از ۱۰۰ هزار مورد در روز خواهد رسید و به تبع آن این وضعیت در استان ایلام هم افزایش خواهد یافت و در نتیجه آمار مبتلایان استان هم مسلماً بالا خواهد رفت.

وی در ادامه با اعلام این خبر که تسهیلات مناسبی برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در اثر این محدودیت‌ها بسیاری از مشاغل تعطیل می‌شوند و در این زمینه مقرر شد که وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه به ۱۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا اختصاص یابد.

وی افزود: همچنین مقرر شد به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان تا پایان سال به خانواده هایی که درآمد ثابتی ندارند به مدت چهار ماه پرداخت شود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: مصوباتی که در اسفندماه سال گذشته در ستاد ملی کرونا در خصوص کسب و کارهایی که بر اثر محدودیت‌های اعمال شده آسیب دیده بودند، تمدید خواهد شد، از جمله بدهی های بانکی، مالیات ها، رفع اثر چک ها و دیگر تسهیلات تا زمان محدودیت‌های اعمال شده تمدید خواهد شد.

وی افزود: همچنین دیگر مصوباتی که برای آسیب دیدگان در کرونا در نظر گرفته شده از امروز دوباره تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا موفقیت طرح مدیریت جامع مبارزه با کرونا را در گرو همکاری مردم دانست و گفت: مهمترین ضامن اجرایی شدن طرح کمک و همراهی مردم است و بدون مشارکت آنان به نتیجه نخواهیم رسید.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم شریف استان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خود، سلامت جامعه و کمک به کسب و کار بازار همکاری لازم را در اجرای محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که عدم حضور در اجتماعات و دورهمی ها، عدم شرکت در مراسمات جشن و عزا، رعایت فاصله های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی می تواند ضامن سلامتی و کنترل بیماری کرونا در کشور باشد، اظهار داشت: انشاالله بعد از شکست بیماری کرونا مردم می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است