استانداری ایلام

استاندار ایلام

تقدیر از مدیر یک دستگاه تقدیر از مجموعه عوامل و دست‌ اندرکاران آن دستگاه نیز هست

تقدیر از مدیر یک دستگاه تقدیر از مجموعه عوامل و دست‌ اندرکاران آن دستگاه نیز هست

⭕️ دستگاه‌های اجرایی برتر ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

استاندار ایلام:
✅ تقدیر از مدیر یک دستگاه تقدیر از مجموعه عوامل و دست‌ اندرکاران آن دستگاه نیز هست.

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی روز چهارشنبه با حضور استاندار ایلام و مسوولان استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار و براساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۹، از دستگاه های اجرایی به عنوان حوزه‌های برتر تجلیل بعمل آمد.

استاندار ایلام در این جشنواره گفت: این جشنواره قرار بود در هفته دولت برگزار بشود اما به جهت شرایط و مسائل کرونا به امروز موکول شد.

وی در ادامه تقدیر از مدیر یک دستگاه را تقدیر از مجموعه عوامل و دست‌ اندرکاران ان دستگاه عنوان کرد و گفت: اینجا بایست یک نکته یادآور شد که اگر امروز از مدیری تجلیل می شود تجلیل از یک نهاد و سازمان و مجموعه عوامل و دست اندرکاران آن دستگاه است.

وی با تاکید بر این مهم که دستگاه های حاکمیتی ما، و دستگاه هایی که خارج از دولت و این جشنواره فعالیت می کنند بسیار عالی عمل کردند و باید از آنها نیز تجلیل شود، اضافه کرد: البته شاید دستگاه های بسیاری اقدامات بسیار شاخصی در استان داشتند ولی احتمالا چون مستندات کافی ارائه نداده اند امروز اسم آنها نیست.

بر اساس این گزارش دستگاه‌ها در پنج حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه‌بندی بند ج-۱-بخشنامه جشنواره شهید رجایی)، شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای بالاترین میزان رشد، اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و همچنین اقدامات برجسته تقدیر شدند.

بر این اساس، اداره کل استاندارد ایلام(گروه تولیدی و خدماتی)، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان (گروه عمومی و قضایی)، بیمه سلامت (گروه سلامت و رفاه اجتماعی)، شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی(گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت) و اداره کل ورزش و جوانان (گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی) به عنوان دستگاه‌های برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

همچنین از اداره کل محیط زیست ایلام (در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان دستگاه های(برتر در شاخص های اختصاصی) تجلیل شد.

دادگستری کل و اداره اطلاعات استان نیز به عنوان دستگاه های برتر در حوزه امنیتی و قضایی و شرکت گاز ایلام نیز به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر واقع شدند.

همچنین در حوزه دستگاه‌های برتر درخصوص مبارزه با بیماری کوید ۱۹ و مدیریت سیل سال گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تقدیر ش

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است